Studio Rebellion ujawniło wymagania sprzętowe kooperacyjnej strzelanki Strange Brigade. Poinformowano również, że pecetowa wersja gry wykorzysta Denuvo.

Jeszcze tylko trochę ponad dwa tygodnie dzielą nas od premiery Strange Brigade, czyli kooperacyjnej strzelanki autorstwa znanego z serii Sniper Elite studia Rebellion. Autorzy właśnie ujawnili trochę nowych konkretów odnośnie pecetowego wydania projektu.
Za pośrednictwem profilu gry na Steamie poinformowano, że pecetowa wersja Strange Brigade wykorzysta antypiracki system Denuvo. Ta wieść nie jest specjalnym zaskoczeniem, gdyż studio Rebellion zastosowało tę technologię również w zeszłorocznym Sniper Elite 4. Inaczej było w przypadku Battlezone: Combat Commander oraz Rogue Trooper Deluxe, ale to były remastery starych i niszowych produkcji, więc widocznie deweloper uznał, że w ich przypadku DRM nie będzie konieczne.
Pozostając przy temacie Denuvo warto wspomnieć, że wczoraj pisaliśmy o wpływie tej technologii na wydajność różnych gier. Z tych benchmarków trudno jednak wyciągnąć wnioski odnośnie tego, jak wykorzystanie tego systemu wpłynie na Strange Brigade.
Poznaliśmy również pełne wymagania sprzętowe pecetowej wersji Strange Brigade.
Przypomnijmy na koniec, że Strange Brigade zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Premiera nastąpi 28 sierpnia tego roku. Gra zaoferuje lokalizację kinową (polskie napisy) na wszystkich trzech platformach sprzętowych.
5

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.