Stargate: Timekeepers - pierwszy gameplay i wymagania sprzętowe polskiej strategii

Do sieci trafił pierwszy gameplay z polskiej strategii Stargate: Timekeepers. Pokazuje on, że gra wzorowana jest na cyklu Commandos. Poznaliśmy również wymagania sprzętowe produkcji.

Adrian Werner

Stargate: Timekeepers - pierwszy gameplay i wymagania sprzętowe polskiej strategii.
Stargate: Timekeepers - pierwszy gameplay i wymagania sprzętowe polskiej strategii.
STARGATE: TIMEKEEPERS W SKRÓCIE:
  1. Deweloper: CreativeForge Games
  2. Wydawca: Slitherine
  3. Gatunek: RTS
  4. Platforma: PC

W maju tego roku polskie studio CreativeForge Games – znane z Phantom Doctrine i Hard West – zapowiedziało Stargate: Timekeepers, czyli strategię osadzoną w uniwersum marki Gwiezdne wrota. Wtedy otrzymaliśmy tylko niewiele mówiący teaser. Teraz wreszcie możemy zobaczyć, jak gra prezentuje się w akcji.

Materiał wideo wypuszczono w ramach wirtualnego wydarzenia Home of the Wargamers 2021, poświeconego grom wydawanym przez firmę Slitherine. Udostępniony filmik trwa ponad trzy minuty i jest pierwszym zapisem rozgrywki ze Stargate: Timekeepers.

Wideo pokazuje fragment drugiej misji z kampanii fabularnej i daje dobre pojęcie o tym, jakiego rodzaju grą będzie ten projekt. Całość jest wyraźnie wzorowana na serii Commandos, więc otrzymamy strategię skradankową, w której będziemy realizowali zadania po cichu, starając się uniknąć wykrycia. Pod naszymi rozkazami znajdzie się pięciu specjalistów, posiadających różne umiejętności.

Kampania zaoferuje czternaście misji, a podejmowane w ich trakcie decyzje doprowadzą historię do jednego z kilku alternatywnych zakończeń. Bohaterowie uwięzieni będą w pętli czasowej, co wpłynie na rozgrywkę, pozwalając nam podróżować w przeszłość i zmieniać rezultaty wcześniejszych misji.

Przypomnijmy, że Stargate: Timekeepers zmierza wyłącznie na PC. Na razie twórcy nie ujawnili planowanej daty premiery. Na koniec warto wspomnieć, że gra otrzymała już kartę w serwisie Steam, dzięki czemu poznaliśmy jej wymagania sprzętowe.

  1. CreativeForge Games – strona oficjalna
  2. Slitherine – strona oficjalna

Stargate: Timekeepers – minimalne wymagania sprzętowe na PC

  1. Procesor: Intel Core i3-8100 lub AMD Ryzen 5 1600
  2. Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 950 lub Radeon R9 270X
  3. DirectX: 11
  4. Pamięć RAM: 8 GB
  5. Miejsce na dysku: 45 GB
  6. System operacyjny: Windows 7 64-bit

Stargate: Timekeepers – zalecane wymagania sprzętowe na PC

  1. Procesor: Intel Core i3-10100 lub AMD Ryzen 5 2600X
  2. Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 1650 lub AMD Radeon RX 570
  3. DirectX: 11
  4. Pamięć RAM: 16 GB
  5. Miejsce na dysku: 45 GB
  6. System operacyjny: Windows 10 64-bit

Stargate: Timekeepers

Stargate: Timekeepers

PC
po premierze

Data wydania: 23 stycznia 2024

Informacje o Grze
6.2

Gracze

6.0

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

21

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2021-12-15
10:44

Felo74 Konsul

👍

Cieszy, że gatunek RTT powrócił do łask, natomiast o ile Desperados 3 i Shadow Tactics zdaje się, że osiągnęły sukces komercyjny, to nie jestem przekonany co do wydanego niedawno War Mongrels. O grze było baaardzo cicho i mało kto w ogóle ją recenzował. Ciekawe czy to wina promocji, czy może zbyt ambitnego settingu i zbyt ciężkich tematów poruszanych. Mam nadzieję, że gry tego typu nadal będą powstawały.

Komentarz: Felo74
2021-12-15
11:02

Qbon1802 Centurion

👍

Felo74 O ile war mongrels wyglądało świetnie i miało super klimat to niedoróbki techniczne mocno ingerowały w czerpanie przyjemności z rozgrywki, przynajmniej w moim przypadku. Niemcy wykrywający gracza przez ściany, złe rejestrowanie pola widzenia wrogów, głupie AI zachowujące się jakby było przeszczepione z goombasów z mario itd. Może poprawili, bo grałem w dzień premiery i może stąd te niedoróbki. Niemniej cieszy powrót RTSów na salony; AoE4, Anno 1800, (w niedalekiej przyszłości) Company of Heroes 3 i takie Going Medieval dostępne w ea. Widać że gracze chcą takich gier i jest dla nich miejsce w "gierkowym świecie", szczególnie po ogromnej popularności strategii w early access na steamie.

Komentarz: Qbon1802

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl