Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 maja 2021, 11:24

autor: Adrian Werner

Stargate: Timekeepers - polskie studio bierze się za Gwiezdne wrota

Polskie studio CreativeForge Games zapowiedziało Stargate: Timekeepers, czyli strategię osadzoną w uniwersum serialu Gwiezdne wrota.

STARGATE: TIMEKEEPERS W SKRÓCIE:
  1. Deweloper: CreativeForge Games
  2. Wydawca: Slitherin
  3. Gatunek: strategia
  4. Platforma: PC

Polskie studio CreativeForge Games, znane z takich produkcji, jak Hard West czy Phantom Doctrine, zapowiedziało swój kolejny projekt - grę Stargate: Timekeepers. Tytuł zmierza na PC, a wydawcą będzie firma Slitherine . Na razie nie ujawniono daty premiery.

Zgodnie z tytułem, gra powstaje na licencji marki science fiction Gwiezdne wrota, a konkretnie jej telewizyjnych odsłon. Akcja rozpocznie się bowiem pod koniec siódmego sezonu serialu Stargate SG-1, od tzw. Bitwy o Antarktydę.

Gracze pokierują oddziałem nowych postaci dowodzonych przez Evę McCain. Pierwszym zadaniem będzie wsparcie bohaterów znanych ze srebrnego ekranu w potyczce z flotą Anubisa. Następnie zespół uda się na przygodę, która zaprowadzi go do wielu nieznanych wcześniej miejsc.

Podczas zabawy mamy podróżować zarówno w przestrzeni, jak i czasie. Gracze będą m.in. ratowali cywilów przed Władcami Systemów oraz wspomagali sojuszników ludzkości.

Niewiele wiadomo na temat mechanizmów rozgrywki. Lekkim zaskoczeniem jest fakt, że Stargate: Timekeepers rozgrywane będzie w czasie rzeczywistym, gdyż CreativeForge Games znane jest głównie z turowych systemów walki. Na więcej konkretów będziemy musieli poczekać.

Zapowiedzi gry towarzyszył pierwszy zwiastun, ale nie da się z niego wywnioskować praktycznie nic. Nie zawiera on bowiem żadnych fragmentów rozgrywki i pokazuje jedynie sekwencję aktywacji gwiezdnych wrót.

  1. CreativeForge Games – strona oficjalna
  2. Slitherine Games - strona oficjalna

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej