Poznaliśmy pierwsze informacje o osadzonej w świecie Gwiezdnych wojen przygodowej grze akcji tworzonej przez Respawn Entertainment. Star Wars Jedi: Fallen Order pozwoli nam wcielić się w członka zakonu Jedi w czasach rządów Imperium.
W trakcie konferencji EA Play poznaliśmy pierwsze informacje o tworzonej przez studio Respawn Entertainment grze osadzonej w świecie Gwiezdnych wojen. Choć nie pokazano żadnego materiału filmowego, prezes studia odpowiedzialnego m.in. za świetnego Titanfalla 2, Vince Zampella, zdradził parę rzeczy o swoim najnowszym projekcie – w tym jego nazwę oraz okres, w jakim umiejscowiona zostanie akcja produkcji.

Dotąd nienazwany projekt ze świata Star Wars to teraz oficjalnie przygodowa gra akcji zatytułowana Star Wars Jedi: Fallen Order. Jak sugeruje nazwa, produkcja pozwoli nam wcielić się w młodego padawana, członka upadłego zakonu obdarzonych Mocą rycerzy. Fabuła rozgrywać się będzie w okresie pomiędzy Epizodem III: Zemstą Sithów a Epizodem IV: Nową nadzieją - czyli w czasach, gdy Imperatorowi Palpatine’owi udało się zdziesiątkować swoich zaprzysiężonych wrogów, a niedobitki Jedi, które przetrwały czystkę, były ścigane przez całe Imperium.
Wprawdzie biorąc pod uwagę, kim zagramy, jest to w zasadzie oczywiste, ale otrzymaliśmy również potwierdzenie, że w grze użyjemy mieczy świetlnych. Zampella podzielił się również przybliżoną datą premiery produkcji. Niestety, w tym roku nie wcielimy się w użytkownika Jasnej Strony Mocy – Star Wars Jedi: Fallen Order zadebiutuje najwcześniej na święta 2019 roku. Nie znamy jeszcze platform, na jakie tworzona jest gra.
Star Wars Jedi: Fallen Order
Data wydania: 15 listopada 2019
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
51

Autor: Michał Grygorcewicz
Tworzy artykuły o grach od ponad dwudziestu lat. Zaczynał od amatorskich serwisów internetowych, które sam sobie kodował w HTML-u, potem trafiał do coraz większych portali. Z wykształcenia inżynier informatyk, ale zawsze bardziej go ciągnęło do pisania niż programowania i to z tym pierwszym postanowił związać swoją przyszłość. W grach przede wszystkim szuka opowieści, emocji i immersji, jakich nie jest w stanie dać inne medium – stąd wśród jego ulubionych tytułów dominują produkcje stawiające na narrację. Uważa, że NieR: Automata to najlepsza gra, jaka kiedykolwiek powstała.