Star Wars: Battlefront zostanie opóźniony, jeśli będzie to konieczne
Firma Electronic Arts obiecuje, że jeśli pojawi się taka potrzeba, przesunie datę premiery Star Wars: Battlefront. Elektronicy zapewniają jednak, że jest to mało prawdopodobny scenariusz, gdyż gra już działa jak należy.
Łukasz Szliselman
Choć ostatnie materiały z gry Star Wars: Battlefront, opublikowane z okazji targów E3 2015, rokują bardzo dobrze na jej przyszłość, wydawca nie zamierza trzymać się za wszelką cenę raz ustalonej daty premiery. W obliczu klęsk pecetowych wersji takich mega-produkcji, jak Assasin’s Creed: Unity czy Batman: Arkham Knight, Peter Moore z firmy Electronic Arts w rozmowie z serwisem MCV powiedział:
„Nie można wypuścić gry, jeśli nie działa, albo jej jakość jest poniżej oczekiwań. W takiej sytuacji trzeba zacisnąć zęby. Uwierzcie mi, decyzja o wydaniu Hardline w marcu nie należała do najłatwiejszych, z punktu widzenia biznesowego, ale z perspektywy graczy było to słuszne. Gdyby coś poszło nie tak z Battlefrontem, nie mielibyśmy skrupułów, nie wahalibyśmy się przesunąć go na później.”
Jak widać, nauczeni błędami innych i swoimi (patrz: Battlefield 4) Elektronicy nie chcą znowu zebrać cięgów za wydanie gry, w którą dałoby się swobodnie grać dopiero po kilku tygodniach/miesiącach od premiery i setkach (jeśli nie tysiącach) megabajtów uaktualnień. Mówiąc o ewentualnej obsuwie dla uspokojenia najbardziej niecierpliwych fanów Moore dodał:
„Ale tak się nie stanie. Produkcja już jest grywalna przy 40 graczach, jest solidna jak skała, więc nic takiego się nie wydarzy.”
Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem i jakość Star Wars: Battlefront nie będzie odbiegać od oczekiwań, gra ma się ukazać w Polsce 19 listopada 2015 roku, dwa dni po premierze światowej. Trzecia odsłona słynnego cyklu pierwszoosobowych strzelanin sieciowych osadzonych w uniwersum Gwiezdnych Wojen zmierza na PC, PlayStation 4 i Xboksa One. Nowy Battlefront powstaje w studiu EA DICE, znanym przede wszystkim z cyklu Battlefield. Mimo podobieństw gatunkowych obu tytułów, łączącej ich technologii (silnik Frostbite 3 słynący z imponującej destrukcji otoczenia) oraz ekipy deweloperskiej, Star Wars: Battlefront broni się sam. Więcej na temat zalet nadchodzącego FPS-a znajdziecie w naszym autorskim filmie na tvgry.pl:
- Zapowiedź gry Star Wars: Battlefront
- Kompendium wiedzy o grze Star Wars: Battlefront
- Oficjalna strona internetowa gry Star Wars: Battlefront

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- EA DICE
- EA / Electronic Arts
- daty premier / opóźnienia (gry)
- kulisy produkcji (gry)
- Star Wars: Battlefront (2015)
- PC
- PS4
- XONE
Komentarze czytelników
Elessar90 Generał

Cieszy mnie, że EA zdaje sobie sprawę jak wielkim syfem jest wypuszczenie niedopracowanego produktu. Jak wyszedł Hardline, to choć gra nie do końca spełniła moje oczekiwania gameplayowo, byłem zadowolony, że start mieli bezbolesny - nauczyli się na błędach po poprzedniej części. Chętnie poczekam na Battlefronta dłużej jeśli będzie tak dobry jak się zapowiada. ;)
AlkoPc Pretorianin

Co prawda uniwersum Star Wars w ogóle mnie nie interesuje, tak sama gra wygląda i zapowiada się bardzo ciekawie. Szkoda, że wydawcą jest EA, bo przez to gry nigdy nie kupię.
Nolifer Legend

Już widzę po akcji z Batmanem dmuchają na zimne i po swoich przebojach z przeszłości, ale to dobrze. Nie chcemy po BF 3 i 4 kolejnej płatnej bety do kupienia.
marcin8829 Legionista
jeżeli wydawcą jest EA to pewnie na pc wrzucą denuvo i będą problemy z płynnością
Ksanth Konsul

"EA postanowiło stanąć na straży jakości Star Wars: Battlefield" czy aby nie powinno byc battlefront :)