Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 sierpnia 2016, 11:20

autor: Adrian Werner

Squad - następny patch wprowadzi do gry pojazdy

Twórcy taktycznej strzelanki Squad ujawnili dokładną zawartość nadchodzącego patcha. Wprowadzi on do gry pojazdy, zmieni interfejs, doda nową mapę i rozszerzy listę uzbrojenia.

Studio Offworld Industries kontynuuje rozwijanie znajdującej się obecnie w Early Access taktycznej strzelanki Squad. Zespół właśnie opublikował dokładny opis zawartości patcha, po którym gra zyska status Alfa 7. Będzie to prawdopodobnie najważniejsza z dotychczasowych aktualizacji, gdyż wprowadzi do rozgrywki pojazdy. Nie zabraknie także innych zmian i ulepszeń. Na razie nie wiemy dokładnie, kiedy ukaże się łatka, ale twórcy obiecują, że nastąpi to wkrótce.

.

SQUAD W SKRÓCIE:
  • Deweloper: Offworld Industries
  • Gatunek: taktyczny FPS
  • Platformy: PC
  • Data premiery w Early Access: 15 grudnia 2015 r.

Pojazdy podzielone zostaną na trzy kategorie - transport (dwie ciężarówki i jeden samochód terenowy), wsparcie logistyczne (ponownie dwie ciężarówki plus terenówka, ale innego typu), oraz wsparcie bojowe (wyposażony w działko Humvee, transporter opancerzony i dozbrojona terenówka).

Ciekawie zrealizowane zostanie zajmowanie pojazdów. Będzie tego w stanie dokonać tylko dowódca oddziału. Co więcej, potem przez osiem minut zostanie pozbawiony tej opcji. Więc jeśli np. nasza ciężarówka zostanie uszkodzona, to najczęściej nie będziemy mogli błyskawicznie przesiąść się do stojącego na poboczu auta. Od tej reguł ma być jeden wyjątek – jeśli zaparkujemy pojazd w nasze bazie, to licznik zostanie od razu zresetowany.

Patch doda także nowy model żołnierza. - Squad - następny patch wprowadzi do gry pojazdy - wiadomość - 2016-08-02
Patch doda także nowy model żołnierza.

Alfa 7 wprowadzi także ulepszenia interfejsu i do mającego kształt koła szybkiego menu dodane zostaną opcje błyskawicznego umieszczania na mapie znaczników powiązanych z rozkazami lub informujących o lokalizacji wrogów.

Patch zaoferuje również trochę nowego uzbrojenia, nowy model postaci żołnierza armii amerykańskiej oraz jedną dodatkową mapę zatytułowaną Yehorovika, którą od podstaw zaprojektowano z myślą o walce z udziałem pojazdów. Ponadto kilka starszych poziomów otrzyma świeże warianty, takie jak świt czy noc. Listę zmian zamknie przestawienie gry na najnowszą (4.12) wersję silnika Unreal, co zaowocuje lepszą optymalizacją, zwiększeniem gęstości roślinności oraz usunięciem części błędów.

Przypomnijmy, że nad Squad pracuje zespół, który wcześniej opracował kultowego moda Project Reality. Gra powstaje na razie wyłącznie z myślą o pecetach. Wczesna wersja trafiła do sprzedaży w Steam Early Access 15 grudnia zeszłego roku.

  1. Oficjalna strona gry
  2. Testujemy grę Squad - w spadkobiercy Project Reality strzela się na poważnie

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej