Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 sierpnia 2017, 09:12

autor: Adrian Werner

Sinner: Sacrifice for Redemption - RPG w stylu Dark Souls trafi na pecety i konsole

Poznaliśmy więcej informacji na temat wzorowanej na serii Dark Souls gry Sinner: Sacrifice for Redemption. Dowiedzieliśmy się, że zmierza nie tylko na PlayStation 4, ale również na Xboksa One i PC. Ponadto zaoferuje nietypową mechanikę, w ramach której wraz z rozwojem kampanii bohater, zamiast rosnąć w siłę, będzie stawał się coraz słabszy.

SINNER: SACRIFICE FOR REDEMPTION W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Dark Star Games
  2. Wydawca: Another Indie
  3. Gatunek: RPG akcji
  4. Platformy: PC, XONE, PS4
  5. Data premiery: drugi kwartał 2018 r.

W niedzielę pisaliśmy o grze Sinner, którą w uproszczeniu można określić mianem chińskiego klona serii Dark Souls. Wtedy dysponowaliśmy jednak tylko krótkim zapisem rozgrywki z dema udostępnionego podczas targów ChinaJoy. Teraz poznaliśmy pierwsze konkrety odnośnie fabuły, mechaniki oraz platform sprzętowych.

Przede wszystkim potwierdzono, że Sinner: Sacrifice for Redemption, bo tak będzie brzmiał pełen tytuł gry, doczeka się wersji anglojęzycznej. Produkcja zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Premiera zaplanowana została na drugi kwartał przyszłego roku.

W Sinner: Sacrifice for Redemption wcielimy się w cierpiącego na amnezję żołnierza imieniem Adam, który powoli będzie odzyskiwał wspomnienia o swoich winach i spróbuje znaleźć sposób na ich odkupienie. Gra przeniesie nas do ponurej krainy fantasy, terroryzowanej przez osiem potężnych bestii. Każda z nich będzie bossem i siedem reprezentować ma grzechy główne. Gra skoncentruje się na eksploracji oraz walce. Starcia mają być bardzo trudne i podczas kampanii będziemy regularnie ginęli, ale każda śmierć stanowić ma lekcję, która pozwoli przy następnym podejściu poradzić sobie trochę lepiej.

Autorzy mają w zanadrzu jeden ciekawy pomysł, który ma szansę odróżnić grę od serii Dark Souls. Przed każdym starciem z bossem kierowany przez nas bohater będzie musiał poświęcić jedną ze swoich statystyk. Tym samym produkcja zaoferuje odwrotność typowej kampanii RPG - w Sinner: Sacrifice for Redemption wraz z postępami w zabawie nasza postać będzie powoli stawała się coraz słabsza. Gra zaoferuje kilka alternatywnych zakończeń, w zależności od tego, jak poradzimy sobie podczas potyczek z personifikacjami grzechów.

Gra powstaje w chińskim studiu Dark Star, w skład którego wchodzą weterani takich zespołów jak Blizzard Entertainment, Konami czy Ubisoft. Sinner: Sacrifice for Redemption zostanie pokazane podczas tegorocznych targów gamescom, więc zapewne wtedy otrzymamy sporo nowych materiałów graficznych.

  1. Oficjalna strona gry