Silent Hill 2 Remake otrzymał pierwszą aktualizację od momentu premiery. Dodaje ona m.in. obsługę FSR 3.1.1 czy opcję generowania klatek DLSS.
Silent Hill 2 otrzymał dziś niewielką aktualizację 1.05, która wyeliminowała kłopotliwy błąd występujący w Labiryncie (opisany poniżej), jak również dodała synchronizację „sejwów” ze Steam Cloud w wersji na PC.
Studio Bloober Team poinformowało dziś, że patch 1.04 wprowadził do Silent Hill 2 błąd uniemożliwiający ukończenie gry. Jest to jednak dość specyficzna usterka, pojawiająca się, gdy wczytamy zapis z Labiryntu wykonany przed instalacją aktualizacji. Deweloperzy zapewnili, że już pracują nad rozwiązaniem tego problemu. Ponadto poradzili graczom, którzy natkną się na ów błąd, by w ramach możliwości wczytali „sejw” sprzed Labiryntu – wtedy wszystko powinno być w porządku.
Silent Hill 2 Remake okazał się sporym sukcesem sprzedażowym, a gra zebrała pozytywne opinie zarówno od większości krytyków, jak i od graczy. Polski Bloober Team w tej chwili patrzy już w przyszłość i skupia się na nowym projekcie zatytułowanym Cronos: The New Dawn, ale nie oznacza to, że pozostawia odświeżony horror samemu sobie. Otrzymał on dzisiaj bowiem nową aktualizację, której głównym celem jest poprawa wydajności.
Warto zaznaczyć, że jest to pierwsza łatka do Silent Hill 2 od momentu premiery gry. Korzystając z tej okazji, twórcy podziękowali więc graczom za otrzymane wsparcie oraz przesłane zgłoszenia, które zostały wykorzystane do opracowania poprawek.
Wśród najważniejszych zmian wprowadzonych w aktualizacji 1.04 należy wymienić:
Technicznych nowości jest nieco więcej, a poza nimi istnieje również lista dotycząca zmian w rozgrywce sięgająca ponad 20 pozycji. Większość z nich to poprawki błędów, ale znajdziemy tu również dodanie bardziej naturalnego ruchu Jamesa podczas zmiany broni w momencie celowania czy usprawnioną deformację spódniczek pielęgniarek. Z całością możecie zapoznać się we wpisie twórców na Steamie.
Więcej:Czekaliśmy na to od 2023 roku. Do Path of Exile 2 wreszcie zmierza Druid, znamy datę
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic

Autor: Marcin Bukowski
Absolwent Elektroniki i Telekomunikacji na Politechnice Gdańskiej, który postanowił poświęcić swoje życie grom wideo. W czasach dzieciństwa gubił się w Górniczej Dolinie oraz „wbijał golda” w League of Legends. Dwadzieścia lat później gry nadal bawią go tak samo. Dziś za ulubione tytuły uważa Persony oraz produkcje typu soulslike od From Software. Stroni od konsol, a wyjątkowe miejsce w jego sercu zajmuje PC. Po godzinach hobbystycznie działa jako tłumacz, tworzy swoją pierwszą grę bądź spędza czas na oglądaniu filmów i seriali (głównie tych animowanych).