Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 maja 2014, 13:55

autor: Marcin Skierski

Sherlock Holmes: Crimes and Punishments opóźniony na wrzesień

Premiera gry Sherlock Holmes: Crimes and Punishments została po raz kolejny opóźniona. Przygodówka studia Frogwares ma ukazać się dopiero na początku września 2014 roku. Przy okazji deweloper potwierdził, że tytuł jest tworzony także z myślą o Xboksie One.

Studio Frogwares poinformowało za pośrednictwem Twittera, że gra Sherlock Holmes: Crimes and Punishments zadebiutuje na początku września bieżącego roku na PC, PlayStation 4, PlayStation 3, Xboksie 360 oraz Xboksie One. Oprócz potwierdzenia nowej daty premiery dowiedzieliśmy się więc, że tytuł ukaże się także na najnowszej konsoli firmy Microsoft. Dotychczas pewne były tylko cztery pozostałe platformy sprzętowe. Dzisiejsza wiadomość oznacza jednocześnie, że doszło do kolejnego opóźnienia terminu debiutu gry. Jak dotąd mówiło się o drugim kwartale 2014 roku, a więc spodziewaliśmy się produkcji studia Frogwares najpóźniej w czerwcu. Pozostaje mieć nadzieję, że aktualny termin jest tym ostatecznym. Z okazji tego ogłoszenia deweloper udostępnił trzy nowe screeny, które możecie oglądać w tej wiadomości.

Sherlock Holmes: Crimes and Punishments zadebiutuje na początku września 2014 roku

Studio Frogwares nie ujawniło dokładnej daty premiery najnowszej przygodówki z Sherlockiem Holmesem w roli głównej. Francuski oddział sklepu Amazon podaje jednak, że do debiutu dojdzie 4 września 2014 roku. Nie można tej daty traktować za pewnik, dopóki nie zostanie ona oficjalnie potwierdzona przez dewelopera lub wydawcę.

Sherlock: Holmes: Crimes & Punishments to kolejna odsłona popularnej serii przygodówek autorstwa studia Frogwares. Po raz kolejny wcielimy się w tytułowego detektywa, który wraz ze swoim przyjacielem (doktorem Watsonem) rozwiąże wiele trudnych spraw kryminalnych Londynu z czasów wiktoriańskich. W porównaniu do poprzednich części tytuł wprowadzi wiele zmian w sposobie prowadzenia śledztw. Zaimplementowane zostaną między innymi wybory moralne. Tym razem twórcy zdecydowali się też zrezygnować z autorskiego silnika na rzecz Unreal Engine 3.