Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 sierpnia 2012, 11:47

autor: luckie

Shadowrun Online – sukces na Kickstarterze umożliwi wydanie gry

Shadowrun Online odniósł pełny sukces na Kickstarterze. Rozpoczęta niecały miesiąc temu zbiórka funduszy na rzecz tego przeglądarkowego MMORPG-a studia Cliffhanger Productions przyniosła oczekiwane rezultaty - gra zostanie wydana na początku 2013 roku.

Shadowrun Online – sukces na Kickstarterze umożliwi wydanie gry - ilustracja #1
Shadowrun Online

Jakiś czas temu pisaliśmy, że ludzie ze studia Cliffhanger Productions poprosili graczy o pomoc w sfinansowaniu przeglądarkowego, taktycznego MMORPG-a – Shadowrun Online. Zbiórka funduszy na Kickstarterze zakończyła się pełnym sukcesem. Potrzebna suma 500 tysięcy dolarów została przebita o około 10% – do zakończenia akcji internauci zdążyli ofiarować 558,863 dolarów.

Nie jest to tak spektakularny wynik, jak w wypadku Kickstartera na rzecz innej osadzonej w uniwersum Shadowrun produkcji – Shadowrun Returns, gdzie poproszeni o 400 tysięcy dolarów gracze zebrali ponad 1,8 milionów dolarów. Jednak sukces ten i tak jest godny uznania, tym bardziej, że jeszcze na dziesięć godzin przed końcem akcji brakowało około 30 tysięcy dolarów.

Shadowrun Online będzie dostępny na systemach Windows, Mac OS, Linux, iOS, Android, a także na konsoli Ouya (która również wiele zawdzięcza Kickstarterowi). Premiery gry można się spodziewać w okolicach maja przyszłego roku.

Shadowrun Online to przeglądarkowe, taktyczne MMORPG oparte na turach. Uniwersum Shadowrun jest połączeniem cyberpunkowego science-fiction z elementami fantasy. Tytuł skupia się na rozgrywce wieloosobowej w trybie współpracy, bądź PvP. Decyzje podjęte przez graczy mają realnie wpływać na fabułę i świat gry. Chcąc grać w Shadowrun Online będziemy mieć do wyboru dwa rodzaje płatności: darmową rozgrywkę z mikrotransakcjami lub zakup pełnej wersji. Za wszystkie wydane po premierze dodatki trzeba będzie zapłacić oddzielnie.

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.