Studio Flying Wild Hog podało datę premiery pecetowego wydania gry Shadow Warrior 2. Zadebiutuje ona 13 października. Jednocześnie ujawniono zawartość pudełkowej edycji PC Premium, która ukaże się w naszym kraju za sprawą firmy Techland.
Na początku zeszłego miesiąca studio Flying Wild Hog zapewniało, że pecetowe Shadow Warrior 2 – kontynuacja rebootu klasycznej gry akcji z 1997 roku – zadebiutuje nie później niż za dwa miesiące. Ostatecznie tytuł zaliczy jednodniowy poślizg, gdyż ukaże się na PC 13 października (nadal nie wspomniano o konsolach Xbox One i PlayStation 4). Umożliwiono też składanie zamówień przedpremierowych w sklepie Steam z rabatem 10%, jednak polskich graczy bardziej zainteresuje zapowiedź polskiego wydawcy gry, firmy Techland. W naszym kraju Shadow Warrior 2 będzie dostępny w specjalnej edycji pudełkowej Premium PC, kosztującej 129,90 zł i zawierającej kilka dodatków. Te ostatnie uwzględniają nie tylko trzy premierowe DLC (Solid Gold Ninja, Katana, MP7), ale także album z ilustracjami z gry, plakat autorstwa Michała Śledzińskiego z jego autografem, ścieżkę dźwiękową, litografię oraz 3 kolekcjonerskie naklejki.
Oprócz tego w sieci pojawił się nowy zwiastun gry (powyżej), w którym ujawniono prezent dla osób składających zamówienie przedpremierowe. Jest nim Razorback, czyli połączenie katany z piłą łańcuchową. Ponadto serwis IGN opublikował wczoraj pokaz z rozgrywki, który zamieszczamy poniżej.
Shadow Warrior 2 to produkcja polskiego zespołu Flying Wild Hog, będąca kontynuacją udanej gry akcji z 2013 roku. Tytuł rozwija formułę poprzedniczki, poprawiając niektóre jej elementy i dodając zupełnie nowe, w tym tryb kooperacji dla czterech graczy. Rozgrywka ponownie będzie koncentrować się na walce z demonicznymi hordami za pomocą bogatego arsenału broni palnej oraz białej, tym razem na losowo generowanych poziomach. Gra zadebiutuje 13 października na PC, a później także na konsolach obecnej generacji.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
6

Autor: Jakub Błażewicz
Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).