Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 sierpnia 2020, 12:05

autor: Aleksandra Dziwińska

Setki tysięcy dolarów za skórkę w Fall Guys. Firmy płacą na szczytny cel

Twórcy Fall Guys postanowili skorzystać z popularności swojej produkcji i zorganizowali charytatywną licytację. Zwycięzca otrzyma w grze własną skórkę.

Setki tysięcy dolarów za skórkę w Fall Guys. Firmy płacą na szczytny cel - ilustracja #1
Czy urocze fasolki podbiły już Wasze serca?

Fall Guys: Ultimate Knockout to nowa gra zręcznościowa, która podbija serca graczy na całym świecie. Po udanej premierze wiele znanych firm postanowiło pokazać na Twitterze swoje fanowskie projekty skórek dla Fall Guys. W ten sposób internauci mieli okazję zobaczyć m.in. alternatywną wersję pułkownika Sandersa (założyciela sieci KFC). Twórcy gry poszli za ciosem i zmienili zabawę w prawdziwą rywalizację. Firmy, które tak chętnie pokazywały skórki, mają teraz okazję przenieść je do gry. Pod warunkiem, że wygrają licytację.

Wczoraj wieczorem na koncie Fall Guys pojawił się tweet ogłaszający bitwę firm. Zasady są proste. Przez najbliższe 2 tygodnie na Twitterze trwać będzie „licytacja”, którą wygra ten, kto zechce przeznaczyć na organizację charytatywną SpecialEffect najwięcej pieniędzy. Po upływie tego czasu twórcy Fall Guys skontaktują się ze zwycięzcą i gdy dokona on wpłaty na konto organizacji, ustalą szczegóły dotyczące kwestii prawnych. Nagrodą za wsparcie SpecialEffect będzie umieszczenie w grze skórki inspirowanej zwycięską firmą.

Czym jest SpecialEffect? To zlokalizowana w Wielkiej Brytanii organizacją charytatywna, pomagająca niepełnosprawnym dzieciom i dorosłym zaznać w życiu trochę radości. SpecialEffect tworzy dla swoich podopiecznych specjalnie dostosowane zestawy gamingowe, które umożliwiają im komfortowy dostęp do rozrywki. Oprócz tego organizacja pracuje nad kilkoma projektami, które pozwolą w przyszłości na udostępnienie większej liczby gier przystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Jak obecnie wygląda licytacja? Warframe zareagowało najszybciej, bo już po godzinie i zaoferowało 20 tysięcy dolarów. Twórcy strzelanki szybko zostali jednak przebici przez Bisect Hosting, które najwidoczniej bardzo chce zobaczyć swoją skórkę w grze, bo licytowało już 2 razy. Do akcji dołączył też znany youtuber – Mr Beast, który zaproponował 100 tysięcy dolarów. Sytuacja jest jednak dynamiczna i ciągle przybywa nowych ofert.

Twórcy uroczego tytułu mocno stawiają na crossovery. Niedawno wyszli z propozycją współpracy do CD Projekt RED, a już teraz do gry trafiły skórki Skauta z Team Fortress 2 i Bulletkin z gier Enter/Exit the Gungeon.

Zapewne na najbardziej zaciętą walkę musimy jeszcze poczekać. Fall Guys w oryginalnym poście oznaczyło takie twitterowe konta jak: KFC Gaming, Walmart Canada Gaming, Monster Energy czy Red Bull Gaming. Kto zrobi coś dobrego i zdobędzie skórkę?