Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 listopada 2023, 09:00

autor: Adrian Werner

RPG akcji Wo Long na PC ma wreszcie zostać naprawione [Aktualizacja: premiera patcha 1.220]

Studio Team Ninja ujawniło plany rozwoju Wo Long: Fallen Dynasty na najbliższe dwa miesiące. W planach jest m.in. naprawienie wersji PC oraz crossover z serią NiOh.

Źródło fot. Koei Tecmo
i

Aktualizacja

Studio Team Ninja opublikowało wyczekiwany patch 1.220, który gruntownie ulepsza pecetową wersję gry i wprowadza elementy crossoveru z NioH 2. Szczegóły znajdziecie na oficjalnej stronie gry i w dalszej części tej wiadomości.

Oryginalna wiadomość (19 października)

W ubiegłym miesiącu studio Team Ninja wypuściło Conqueror of Jiangdong, czyli drugi dodatek do RPG-a akcji Wo Long: Fallen Dynasty. Nie oznacza to jednak końca rozwoju gry. Twórcy ujawnili, jakie atrakcje mają w planach na najbliższe dwa miesiące.

Plany rozwoju Wo Long

Końcówka października 2023 r.

Pod koniec tego miesiąca otrzymamy ulepszenia balansu, jak również możliwość wyboru poziom trudności w The Thousand-Mile Journey (trybie endgame wprowadzonym w drugim DLC). Im wyższy wybierzemy, tym lepsze nagrody otrzymamy za sukcesy.

Listopad 2023 roku

Z kolei przyszły miesiąc przyniesie gruntowne ulepszenie wersji pecetowej gry. Otrzymamy poprawioną optymalizację i likwidację przycinania silnika, a wiele błędów zostanie usuniętych. Te zapowiedzi cieszą, bo wydanie PC nadal pozostawia wiele do życzenia. Dobrze widać to na Steamie, gdzie raptem 46% recenzji graczy chwali Wo Long: Fallen Dynasty.

W listopadzie zorganizowany zostanie również event, w którym dojdzie do crossovera z serią NiOh. Niestety, na razie twórcy nie są gotowi zdradzić jakichkolwiek szczegółów.

Wo Long: Fallen Dynasty ukazało się w lutym tego roku na PC, Xboksa One, PlayStation 4, Xboksa Series X/S i PlayStation 5. Warto dodać, że w planach jest również trzecie DLC.

  1. Oficjalna strona gry
  2. Recenzja Wo Long: Fallen Dynasty – a miało być tak ciężko

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej