Rise of the Ronin zaoferuje 8 typów broni. Gameplaye udowadniają, że walka każdym z nich będzie bardzo brutalna
Studio Team Ninja zaprezentowało typy broni, jakie pojawią się w RPG akcji Rise of the Ronin. W tym nadchodzącym tytule ekskluzywnym PlayStation 5 dostaniemy naprawdę brutalny arsenał do wykorzystania.

Premiera gry Rise of the Ronin, nowego tytułu ekskluzywnego na PlayStation 5, jest tuż za rogiem, więc twórcy serwują nam kolejne gameplaye, które pokazują głównego bohatera siekającego przeciwników. Tym razem zobaczyliśmy, w jak brutalny sposób będzie można wykorzystać osiem rodzajów broni podczas przemierzania XIX-wiecznej Japonii.
Na kanale PlayStation Japan w serwisie YouTube opublikowano wczoraj w sumie osiem filmów związanych z Rise of the Ronin, z których każdy trwa niecałą minutę. Twórcy zademonstrowali nam walkę zarówno bronią białą, jak i palną (tę drugą omówili szerzej w niedawnym filmie). Podczas naszej przygody dostaniemy:
- odachi – japoński typ długiego miecza, który ma ogromny zasięg w walce;
- wielki miecz – dość zbliżony do odachi, ale sprawiający wrażenie masywniejszego; można nim nieźle zakręcić przeciwnikiem (dosłownie!);
- miecz – „zwykła”, praktyczna i standardowa broń w starciu z rywalem;
- dwa miecze – krótkie ostrza zadające szybkie ciosy;
- bagnet zatknięty na strzelbie – dzięki takiemu wyposażeniu możemy jednocześnie dźgać naszego rywala i przy okazji posłać mu kilka kulek.
Oprócz tego do naszej dyspozycji będzie naginata – ostrze osadzone na drzewcu – a także włócznia. Nie zabraknie oczywiście broni dystansowej, wśród której znajdą się strzelby, pistolety, łuki czy ostre shurikeny.
Na koniec przypomnijmy, że Rise of the Ronin trafi do sprzedaży 22 marca, jedynie w wersji na PlayStation 5. Produkcja zaoferuje polskie napisy.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- gameplaye
- tytuły ekskluzywne
- Team Ninja
- action RPG
- PS5
Komentarze czytelników
Pitplayer Senator

Mogę się zgodzić że Team Ninja wizualnie utknęli w czasach Ps3 ale gameplayowo to ich gry mi bardzo pasują. Jedna z ważniejszych dla mnie gier tego roku.
NewGravedigger Legend

Czy komuś podoba się ta nadnaturalność bohatera? Złapanie sznurkiem przeciwnika i rzucenie nim na 10 metrów?
kolonista38 Chorąży
Inteligencja przeciwników na poziomie kilograma gwoździ.
Realizm ...choćby szczątkowy ..... ZERO.
No i wreszcie .... TAM NIE MA NIC BRUTALNEGO.
=============
Zawsze przytaczam (moim zdaniem najlepszą do tej pory) grę tego typu, a mianowicie Severance: Blade of Darkness
Gra z 2001 roku, czyli .... 23-letnia , a mimo to uważam, że NADAL ma najlepszy system walki jaki jest w grach Hack & Slash.
Do tego odpadające kończyny i łby z cieknącą krwią.
TRUDNA na początku, ale jak opanujemy klawiszologię, to .... po prostu niemal czuć fizycznie walkę.
zanonimizowany507776 Pretorianin
Szczerze to wątpię aby cokolwiek wyjdzie od tn przebije nioh. Co raz słabsze robią produkcję.