Rise of the Ronin to pierwsza gra Team Ninja z wyborami i wpływem naszych decyzji na rozgrywkę

Reżyser Rise of the Ronin ujawnił kilka nowych szczegółów gry w ostatnim wywiadzie. Nadchodząca produkcja Team Ninja zapewni nam zakończenie historii, które będzie uzależnione od naszych wyborów.

Maciej Gaffke

10
Rise of the Ronin to pierwsza gra Team Ninja z wyborami i wpływem naszych decyzji na rozgrywkę, źródło grafiki: Team Ninja.
Rise of the Ronin to pierwsza gra Team Ninja z wyborami i wpływem naszych decyzji na rozgrywkę Źródło: Team Ninja.

W pierwszym kwartale nowego roku na rynku zadebiutuje kolejny ekskluzywny tytuł dla konsoli PlayStation 5. Chodzi oczywiście o grę Rise of the Ronin, o której więcej opowiedział reżyser Fumihiko Yasuda w rozmowie z serwisem Game Informer.

Rise of the Ronin – nowe szczegóły

Poznaliśmy już zarys historyczny tej produkcji z otwartym światem, a podczas ceremonii The Game Awards dowiedzieliśmy się, kiedy tytuł trafi na rynek. Teraz z kolei dostaliśmy porcję nowych wiadomości o rozgrywce.

  1. Ważną częścią przygody będą podejmowane przez nas decyzje, które wpłyną na to, jaki zobaczymy finał opowieści (ma być ich kilka). Będziemy też mogli wybierać opcje dialogowe – Rise of the Ronin to pierwsza gra w historii studia Team Ninja, która oferuje to rozwiązanie.
  2. Gracze wcielą się w bezimiennego ronina, który będzie określany jako „Skryte Ostrze”. W trakcie przygody poznamy również przeszłość głównego bohatera.
  3. Mapa będzie składała się z trzech głównych miast: Jokohamy, Kioto oraz Edo (obecne Tokio), które będziemy mogli swobodnie eksplorować. Nie zabraknie też mniejszych miejscowości i niebezpiecznych dróg wypełnionych bandytami.
  4. Niektóre poboczne misje będą polegały na pomocy konkretnym postaciom, aby wzmocnić z nimi relację (podobnie jak w Ghost of Tsushima).
  5. W trakcie gry spotkamy prawdziwe postacie, np. Sakamoto Ryoma czy Yoshidę Shoin.
  6. Nasz ronin zyska dostęp do różnych broni, w tym do pistoletów. Będziemy mogli również stosować ciekawe kombinacje, aby zadawać dodatkowe obrażenia – np. „podpalić” naszą katanę.

Przedsprzedaż gry już ruszyła

Od 14 grudnia produkcja znajduje się w przedsprzedaży na PlayStation Store. Zainteresowani mogą wybierać wersję standardową oraz cyfrową Edycję Deluxe, która zapewnia dodatkowo choćby album z grafikami, ścieżkę dźwiękową czy pancerz wojownika Bando.

Rise of the Ronin zadebiutuje 22 marca 2024 roku wyłącznie na konsolach PlayStation 5. Nie jest do końca jasne, czy gra będzie posiadała polskie napisy. Krajowi sprzedawcy podają sprzeczne informacje w tej sprawie (Media Expert, Empik i RTV Euro AGD twierdzą, że będą, a Media Markt przewiduje tylko angielską wersję językową).

  1. Rise of the Ronin – oficjalna strona gry

Część odnośników na tej stronie to linki afiliacyjne. Klikając w nie zostaniesz przeniesiony do serwisu partnera, a my możemy otrzymać prowizję od dokonanych przez Ciebie zakupów. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!

Rise of the Ronin

Rise of the Ronin

PC PlayStation
Data wydania: 22 marca 2024
Rise of the Ronin - Encyklopedia Gier
7.5

GRYOnline

7.1

Gracze

6.1

Steam

7.7

OpenCritic

Wszystkie Oceny
Oceń

15

Maciej Gaffke

Autor: Maciej Gaffke

W GRYOnline.pl zajmuje się głównie newsowaniem. Ukończył filologię polską (I stopień) oraz krajoznawstwo i turystykę historyczną (II stopień) na Uniwersytecie Gdańskim, co wiążę się z jego innymi, „pozagrowymi” zainteresowaniami – historią, książkami, podróżami. Jeśli zaś chodzi o same gry wideo – kiedyś wielbiciel FPS-ów, teraz nawrócony na przygodowe gry akcji. Poza tym interesuje się też bijatykami (szczególnie Mortal Kombat), RPG-ami oraz wszystkimi tytułami nastawionymi na pojedynczego gracza. Od czasu do czasu lubi również pograć w tenisa, siatkówkę czy piłkę nożną. Dumny mieszkaniec Pomorza i Pucka.

Twórca pierwszych odsłon God of War ocenił nowego Kratosa. Twierdzi, że heros stał się zbyt łagodny

Następny
Twórca pierwszych odsłon God of War ocenił nowego Kratosa. Twierdzi, że heros stał się zbyt łagodny

Moim lekarstwem na brak czasu na granie okazały się długie gry

Poprzedni
Moim lekarstwem na brak czasu na granie okazały się długie gry

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl