Returnal z aktualizacją 2.0, a w niej nietypowy system save'ów

Gra Returnal otrzymała patch 2.0. Wprowadza on nietypowy system save’ów oraz tryb fotograficzny.

Adrian Werner

24
Returnal z aktualizacją 2.0, a w niej nietypowy system save'ów.
Returnal z aktualizacją 2.0, a w niej nietypowy system save'ów.
AKTUALIZACJA 2.0 OFERUJE:
  1. system zawieszania cyklu, umożliwiający tworzenie save’ów jednorazowego użytku,
  2. tryb fotograficzny.

Ukazała się duża aktualizacja do gry Returnal, czyli wyśmienitej strzelanki studia Housemarque. Patch oznaczony został numerem 2.0 i przynosi wiele wyczekiwanych nowości.

Przede wszystkim łatka dodała opcję zawieszania cyklu. Działa ona inaczej niż tradycyjny system save’ów. Każdy zapis gry jest jednorazowy. Po wznowieniu zabawy jest on kasowany i nie może zostać użyty ponownie. W praktyce pozwala to zatrzymać rozgrywkę i kontynuować ją w późniejszym terminie. Niemożliwe jest za to wykorzystanie tego systemu do wielokrotnego podejmowania prób przejścia danej sekcji. Jeśli zginiemy, to powrócimy do standardowego punktu odrodzenia, a nie do miejsca zawieszenia cyklu.

Twórcy wprowadzili pewne ograniczenia tej opcji. Nie możemy zawieszać cyklu w trakcie potyczek z bossami, scenek przerywnikowych, sekwencji FPP oraz intensywnych bitew. Autorzy uważają, że cały ten system pozwoli graczom na zabawę w krótszych sesjach i zwiększy komfort rozgrywki bez pozbawiania gry napięcia oraz roguelike’owego charakteru.

Aktualizacja 2.0 dodała także tryb fotograficzny, pozwalający zapauzować grę i uzyskać pełną kontrolę nad kamerą, tak aby ustawić ją pod idealne zdjęcie. Nie zabrakło też licznych filtrów i efektów, upiększających nasze obrazki.

Przypomnijmy, że Returnal ukazał się 30 kwietnia tego roku. Gra dostępna jest wyłącznie na konsolę PlayStation 5.

  1. Returnal – recenzja. Dzień świstaka na PS5
  2. Returnal – poradnik do gry
  3. Oficjalna strona gry
Returnal

Returnal

PC PlayStation
Data wydania: 30 kwietnia 2021
Returnal - Encyklopedia Gier
7.8

GRYOnline

6.5

Gracze

8.2

Steam

Wszystkie Oceny
Oceń

18

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Nintendo rozczarowało, nowa subskrypcja jest droga, a gry mają problemy

Następny
Nintendo rozczarowało, nowa subskrypcja jest droga, a gry mają problemy

Tym razem Call of Duty nie zajmie Wam całego dysku

Poprzedni
Tym razem Call of Duty nie zajmie Wam całego dysku

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl