Z okazji swoich 40. urodzin firma Capcom opublikowała infografikę, na której chwali się danymi o sprzedaży swoich flagowych serii, a także prezentuje wyniki gier w poszczególnych krajach. Polska nie ma się czego wstydzić, choć do czołówki jeszcze sporo jej brakuje.
11 czerwca firma Capcom obchodziła swoje 40. urodziny. Z tej okazji japoński producent i wydawca opublikował infografikę, na której podzielił się dotychczasowymi wynikami sprzedaży swoich gier, zwracając przy tym szczególną uwagę na swoje trzy flagowe serie.

Dodatkowo Capcom zaprezentował mapę przedstawiającą roczne wyniki sprzedaży swoich gier w poszczególnych krajach i regionach, za poprzedni rok fiskalny (który dobiegł końca 31 marca). Wynika z niej, że Polska znalazła się wśród 23 państw, w których liczba sprzedanych egzemplarzy gier Capcomu oscylowała w przedziale od 100 tysięcy do miliona.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
6

Autor: Krystian Pieniążek
Współpracę z GRYOnline.pl rozpoczął w sierpniu 2016 roku. Pomimo że Encyklopedia Gier od początku jest jego oczkiem w głowie, pojawia się również w Newsroomie, a także w dziale Publicystyki. Doświadczenie zawodowe zdobywał na łamach nieistniejącego już serwisu, w którym przepracował niemal trzy lata. Ukończył Kulturoznawstwo na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prowadzi własną firmę, biega, uprawia kolarstwo, kocha górskie wędrówki, jest fanem nu metalu, interesuje się kosmosem, a także oczywiście gra. Najlepiej czuje się w grach akcji z otwartym światem i RPG-ach, choć nie pogardzi dobrymi wyścigami czy strzelankami.