ReCore - wymagania sprzętowe nowej gry twórcy Mega Mana
Przygodowa gra akcji ReCore na konsolę Xbox One i PC-ty ukaże się 13 września. Na kilka dni przed jej debiutem poznaliśmy wymagania sprzętowe komputerowej wersji, która w minimalnej konfiguracji potrzebuje procesora Intel Core i5-4460 2.70 GHz, karty grafiki NVIDIA GeForce GTX 660 i 8 GB pamięci RAM.
Kamil Zwijacz
Za kilka dni (13 września) na konsoli Xbox One i komputerach osobistych (Windows 10) zadebiutuje ReCore – produkcja będąca dziełem połączonych wysiłków studiów Armature (ekipa odpowiedzialna m.in. za Batman: Arkham Origins Blackgate) i Comcept (japoński deweloper, na czele którego stoi Keiji Inafune – twórca Mega Mana). Jeżeli jesteście zainteresowani tym projektem i zamierzacie grać w niego na PC-tach, to warto sprawdzić opublikowane wymagania sprzętowe. W minimalnej konfiguracji znajduje się procesor Intel Core i5-4460 2.70 GHz, kilkuletnia karta grafiki NVIDIA GeForce GTX 660 i 8 GB pamięci RAM, więc nie jest źle. Co ciekawe, gra nie skorzysta z bibliotek DirectX 12, choć Windows 10 jest wymagany.

Wymagania sprzętowe ReCore
Minimalne:
- Procesor: Intel Core i5-4460 2.70 GHz lub AMD FX-6300;
- Karta grafiki: z 2 GB pamięci NVIDIA GeForce GTX 660 lub AMD Radeon R7;
- DirectX 11;
- Pamięć: 8 GB RAM;
- System operacyjny: Windows 10.
Rekomendowane:
- Procesor: na stronie produktu wkradł się błąd i producent zaleca „Intel Core i5 45690, 3.9 GHz”, ale najprawdopodobniej chodzi o Intel Core i5-4690 3.9 GHz lub podobny od AMD;
- Karta grafiki: z 4 GB pamięci NVIDIA GeForce GTX 970 lub AMD Radeon R9;
- DirectX 11;
- Pamięć: 16 GB RAM;
- System operacyjny: Windows 10.
W ReCore wcielimy się w kobietę o imieniu Joule Adams, która zostaje wysłana na planetę Far Eden, gdzie ma przygotować nowy dom dla ludzi ocalałych w wyniku kataklizmu. Okazuje się jednak, że kolonia została zniszczona przez maszyny pragnące wytępić niedobitków naszego gatunku. Na szczęście jeden z robotów o imieniu Mack ie pała żądzą mordu i pomoże nam przetrwać w niegościnnym miejscu. Dodatkowo podczas rozgrywki spotkamy inne przyjazne maszyny, dysponujące unikalnymi zdolnościami. Produkcja będzie przygodową grą akcji z elementami platformówek i RPG, a zabawa w niej polegać ma przede wszystkim na eksploracji i walce.
Więcej:Twórcy Battlefield 6 ujawnili „magiczny” trik stojący za wydajnością gry. „Nie jesteśmy już na PS4”

GRYOnline
Gracze
OpenCritic
- wymagania sprzętowe
- Comcept
- Armature Studio
- PC
Komentarze czytelników
zanonimizowany714315 Legend
Oczywiscie wersji pudelkowej brak?
No i kolejna gra od MS po angielsku..
Podczas gdy kazdy duzy wydawca spolszcza swoje gry
zanonimizowany1187012 Senator
Śmieszne, jeszcze do niedawna gry wymagały 8 GB w rekomendowanych, teraz 16 GB.
I nie, nie płaczę o to, ale prawda jest taka, że wymagania rosną, a skoku jakościowego nie ma. Ba, nawet pierwsze gry w tej generacji nie wyglądały jakoś szokująco. Pamiętacie Crysisa? Opad szczęki. Pierwsze gry na UE 3? W Bioshocku kilka razy pod strumykiem przechodziłem, bo tak mnie zachwycał efekt ociekające po oczach wody.
Dzisiaj? Skok graficzny minimalny, a wymagania znacznie do przodu. Nie mówię, że gry wyglądają lepiej, ale dawno nie pamiętam tytuły, przy którym mi szczęka opadła.
DeadPL Pretorianin

No 8Gb pomału nie daje rady w kompuerze ;) Cóż trzeba będzie dokupić kolejne 8GB ;) Civ 6 i tak to pomoże, a napewno nie zaszkodzi.
Zolti-Rozpiździacz Legionista
"Średniowiecze wbrew stereotypom wcale ciemne nie było; zarówno pod względem rozwoju nauki, poziomu tolerancji czy jakości architektury nie ma się czego wstydzić w porównaniu do hołubionej starożytności czy cieszącego się nad wyraz dobrym PR-em renesansu – a czasem i samo je zawstydza"
To nie stereotypy, a wiedza historyczna. To właśnie przemysł gier pokazuje średniowiecze jako kolorową krainę, podczas gdy w rzeczywistości dominował brud, tortury i zabobony.