RAGE 2 porzuca id Tech na rzecz silnika Apex
Jeden z deweloperów pracujących przy RAGE 2 zdradził, że strzelanka od id Software i Avalanche Studios będzie zasilana technologią drugiego z wymienionych studiów. Ponadto dzięki sklepowi Amazon poznaliśmy zawartość wersji przedsprzedażowej gry.
Michał Nowak
Od kilku dni w sieci huczy od informacji na temat najnowszej produkcji od id Software i Avalanche Studios. Mowa oczywiście o zapowiedzianym dwa dni temu RAGE 2. Dziś kolejna garść świeżych wieści. Gra będzie działać na autorskim silniku Apex szwedzkiego producenta. To dość niespodziewana decyzja, zwłaszcza przez pryzmat tego, że dwie najnowsze odsłony innej marki id Software – Wolfenstein – pomimo tego, że opracowane zostały przez nowe studio, tj Machine Games, nadal używały silnika id Tech.
O przesiadce na Apex engine poinformował Christofer Sundberg, założyciel Avalanche Studios i osoba odpowiedzialna za kreację świata, za pośrednictwem Twittera, Oczywiście, taki wybór od razu wskazuje na typ rozgrywki jaki zaoferuje RAGE 2 – spodziewajmy się więc ostrego miszmaszu tego, co oferowały poprzednie dzieła Avalanche Studios: Just Cause i Mad Max.
RAGE 2 będzie pierwszoosobową strzelaniną osadzonym w postapokaliptycznym świecie i kontynuacją gry z 2010 roku. Pierwszy zwiastun prezentuje nad wyraz wartką akcję i duży otwarty świat. Za grę odpowiadają twórca oryginału – id Software oraz Avalanche Studios, znane z Just Cause i Mad Max.
Dodatkowo dzięki sklepowi Amazon, dowidzieliśmy się, że osoby, które zdecydują się na zamówienie gry przed premierą, dostaną kilka suwenirów. Mowa o dodatkowej misji Cult of the Death God, pistolecie osadników, pancerzu Nicholasa Raine’a i pojeździe.

RAGE 2 zapowiedziano na PS4, Xboksa One i komputery PC. Premiera planowana jest na początek 2019 roku. Więcej informacji z pewnością zostanie ujawnionych 11 czerwca na targach E3 podczas konferencji Bethesdy.

GRYOnline
Gracze
Steam
Kalendarz Wiadomości
Komentarze czytelników
MarekZlike Legionista
I stało się, z Id Software została marka wydmuszka jak z Bioware po tym jak EA ich kupiło :-/
Lucius Fox Pretorianin
@Persecuted Nawet jeżeli w grze FPP dłużej oglądasz z bliskiej odległości tekstury niż w TPP to i tak to zdanie Można mieć obawy jak silnik poradzi sobie z perspektywą FPP... nie za bardzo ma sens, bo silnik sobie poradzi z rozgrywką w FPP i nie wiem, czym tutaj się martwić. Dodajmy do tego, że w grach singleplayer FPP odchodzą wysokiej jakości modele, animacje i fizyka głównego bohatera (w tym włosów, ubrań itd.) dzięki czemu oszczędza się trochę mocy.
zanonimizowany714315 Legend
Klasyka - ja nie miałem problemów więc problemy nie istnieją.
Na konsolach bankowo nigdy nie bylo zadnych problemów.
PC? Na tej platformie tak naprawdę każdy moze miec problemy, wystarczy nie aktualizowac systemu/sterowników.
Nie slyszalem z reszta jakichs masowych bojkotow pod adresem wersji pctowej Wolfa 2
zanonimizowany668247 Legend
Ostatnio odpaliłem sobie dla przypomnienia Rage1 - to co się tam z doczytywaniem tekstur odwala to po prostu litość i trwoga.
Ta technologia była głównie projektowana pod konsole last-genowe. W Rage udało się wyciągnąć ładną grafikę i 60 fps. A to było coś. A na pc? Same problemy.