Przyszłość Fallout 76 - NPC, towarzysze i prywatne serwery
Podczas QuakeCon 2019 Bethesda podzieliła się planami na dalszy rozwój Fallouta 76. W przeciągu najbliższych miesięcy tytuł doczeka się wielu nowości w tym nowej mapy do trybu Nuclear Winter, prywatnych serwerów oraz towarzyszy.

W czasie QuakeCon 2019 Bethesda zorganizowała panel poświęcony przyszłości Fallouta 76. Według zapowiedzi dewelopera, tytuł doczeka się w najbliższych miesiącach wielu nowości. Wśród nich znajdziemy kryptę, towarzyszy, dodatkowe lokacje oraz drugą mapę do zabawy w trybie Nuclear Winter.
Za niecały miesiąc – 20. sierpnia – stanie przed nami otworem Krypta 94. Zaoferuje ona 3 nowe misje, które będą się zmieniać raz na tydzień. Napad przewidziany jest dla maksymalnie czterech graczy. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, by udać się na niego samotnie. W nagrodę za jego ukończenie otrzymamy nową zbroję.
Tryb Nuclear Winter otrzyma natomiast nową mapę, stworzoną w oparciu o miasto Morgantown. W ten sposób moduł oparty na zasadach battle royale przeniesie nas na tereny zabudowane. Lokacja trafić ma do gry we wrześniu.
Twórcy zapowiedzieli, że w Falloucie 76 pojawią się prywatne serwery. W tym przypadku nie podano żadnych szczegółów, poza tym, że trafią one do produkcji „szybciej niż myślimy”. Nie wiadomo także, czy dodany zostanie serwer testowy, o który gracze proszą od czasu aktualizacji 11.
W czasie panelu podano także wiele informacji związanych z darmową aktualizacją Wastelanders, która ma pojawić się w listopadzie. Zgodnie ze wcześniejszymi zapowiedziami doda ona do gry postacie niezależne, które podzielono na kilka frakcji. Jedną z nich ma być Cult of the Mothman.

Wraz z NPC pojawi szereg innych zmian. Wśród nich możemy wyróżnić dodatkowe osady, przypadkowe spotkania oraz kolejne misje fabularne. Oczywiście nie zabraknie także nowego ekwipunku. Dodatkowo na potrzeby kontaktów z postaciami niezależnymi opracowano system dialogów. Według twórców będzie on przypominał ten zastosowany w Fallout 3. Dostępne w czasie rozmów wypowiedzi, będą zależeć od relacji z daną frakcją oraz od posiadanych statystyk.
W Falloucie 76 pojawią się towarzysze. Będą oni przebywać w obozie gracza i zaoferują kolejne misje do wykonania. Dodatkowo do produkcji trafi opcja romansowania z kompanami.
Ostatnią z przedstawionych nowości są legendarne perki. Postacie po przekroczeniu 50. poziomu otrzymamy dostęp do specjalnych umiejętności. Po ich odblokowaniu, będzie można je wykorzystać przy tworzeniu kolejnej postaci.
Warto przypomnieć, że Fallout 76 zadebiutował 14 listopada zeszłego roku i nie został najlepiej przyjęty przez branżowe media. Średnia ocen wersji na PC w serwisie Metecritic wynosi obecnie 52%. Gra jest dostępna na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.
- Fallout 76 – oficjalna strona
- Bethesda – oficjalna strona
- Fallout 76 – poradnik do gry
- Fallout 76 pół roku później – trochę lepiej, ale to wciąż pustkowie

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
elathir Legend

I co z tymi prywatnymi serwerami?
Jak się pojawią to sam mógłbym dać tej grze szansę, do tego momentu bez sensu. Bo gry beci bez modów są zbyt przeciętne. Tj nie są złe (no może poza F76 na premierę), ale mam w kolejce sporo lepszej alternatywy. Zabawa z modami natomiast to frajda sama w sobie, a myślę, że tutaj przygotowanie takiego serwera we własnym stylu, napakowanego modami choćby robiącymi z gry twardy survival mogłoby być fajne.
Pytanie tylko czy społeczność moderska nie postawiła na tej grze krzyżyka zanim nie dostała szansy się nią zająć.
Druga sprawa, pewnie połowa pierwszych serwerów prywatnych akie powstaną z modami, znając moderów, to będą porno serwery i na ciekawsze mody przyjdzie nam trochę poczekać.
keeper_4chan Generał

Niech szlifują tą wersje BETA Fallouta sieciowego.
Bo co by nie mówić, to część zespołu zrobiła dobrą robotę (jak ci od tworzenia mapy, czy rozwoju postaci) lecz reszta leży i kwiczy.
Jak ten komunikat na terminalu krypty 96.
Pokazuje on, jakie nastroje panowały przy tworzeniu F76.
zanonimizowany1285878 Senator
Ale zauważ Flyby, że szliśmy wtedy ramię w ramię, ale nie byliśmy w drużynie :) W grze można tworzyć teamy i grać wspólnie, My byliśmy razem a jednak oddzielnie :) Ale to więzienie to była znakomita walka :)
Flyby Legend

..Zobaczymy pabloNR jak to będzie kiedy wrócę do gry. W końcu z Johnem_Doe grałem, w strasznym więzieniu pełnym super mutantów. To były czasy ;)
zanonimizowany1285878 Senator
Uuuuu, z Flyby w coopie to będzie ciężko ;) On jest solista. Podobnie zresztą jak John. Też wolę grać sam :)