Project CARS po raz kolejny opóźnione
Nad Project CARS krąży najwyraźniej jakieś fatum. Odpowiedzialni za grę deweloperzy ze studia Slightly Mad po raz kolejny przesunęli bowiem premierę produkcji, tym razem na połowę maja. Twórcy przygotowali jednak dla graczy rekompensatę w postaci bonusowej zawartości.
Piotr Bicki
Gracze czekający na Project CARS nie mają szczęścia – niespełna miesiąc temu twórcy gry przesunęli jej premierę na 2 kwietnia, a teraz wraz z firmą Bandai Namco poinformowali, że nie uda się dotrzymać tego terminu. Deweloperzy ujawnili, że produkcja ukaże się na PC oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4 (o wersji na Wii U po raz kolejny nie wspomniano) w połowie maja, choć konkretnej daty nie podano. Skąd ten poślizg? Powód jest taki sam, jak dotychczas – autorzy tłumaczą, że potrzebują dodatkowego czasu na dopracowanie projektu. W opublikowanym komunikacie Ian Bell, szef studia Slightly Mad, wyjaśnił, że tytuł jest gotowy w 99,9%. Twórcom pozostało jedynie wyłapanie i wyeliminowanie małych błędów, które mogą negatywnie wpłynąć na rozgrywkę.
Deweloperzy podziękowali przy tym graczom za cierpliwość. Bell zaznacza, że oczekiwania względem Project CARS są duże – wielu graczy spodziewa się, że produkcja podniesie poprzeczkę w nastawionych na symulację wyścigach. W związku z tym ekipie Slightly Mad zależy na doszlifowaniu gry w jak największym stopniu. Twórcy przygotowali jednak dla fanów rekompensatę – w dniu premiery tytułu dostaną za darmo bonusową zawartość. Co się jednak w niej znajdzie – nie wiadomo.
Project CARS to nowa produkcja wyścigowa od studia Slightly Mad, zespołu mającego na koncie m.in. dwie części Shifta. Gra kłaść ma nacisk na symulację. Pytanie tylko czy uda się tym razem dotrzymać zaplanowanego na maj terminu debiutu.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- Slightly Mad Studios
- daty premier / opóźnienia (gry)
- gry wyścigi
- Bandai Namco Entertainment
- symulatory samochodowe
- PC
- PS4
- XONE
Komentarze czytelników
zanonimizowany971161 Konsul
Ciekawe, czy w tym roku coś zostanie wydane w terminie. Niech wszystkie większe tytuły przeniosą na przyszły rok, a obecny się okaże chyba najgorszym w branży gier. Ostatnio słowo "przesunięty" pojawia się zbyt wiele razy.
pixario Konsul
Nieważne kiedy malkontenci ważne że wyjdzie i będzie dobra jaka różnica kiedy umieracię niedługo czy co?
Dessloch Legend
po prostu pojezdzil bym w sobie cos, a assetto corsa jest bardzo mizerna i nie jest w stanie mnie wciagnac
Marcinkiewiczius Generał

Czekam na Project CARS, ale mam kilka wątpliwości:
-Model jazdy jak z SHIFT, czyli ślizganie po tafli lodu,
-Mało światła nocą
-Przy kraksach auta odbijają się od siebie
-optymalizacja
Jeżeli to poprawią to gra będzie zapchajdziurą w oczekiwaniu na FM6
MaXXii Generał
Marcinkiewiczius: Bo to ma być PSeudo symulator a nie NextCar Game, aut będą się niszczyły z karoserii od środka ale nie zobaczysz tutaj efekciarskich kraks jak w Shifcie 1 czy 2 . Zresztą tam przedobrzyli i efekciarstwo zabiło ten klimat wyścigu.
Optymalizacja jak na tą grę jest dobra
Kwestia tego że na GTXie 980 w deszczu było 42 klatki a na GTXie 770 w deszczu 23 klatki to była wina jednej opcji(nie pamiętam jej nazwy). PO jej wyłączeniu gra chodziła już dobrze, na GTX 770 wtedy zanotowano w deszczu 30+ klatek, a na GTX 980 około 55Fpsów.
Aczkolwiek optymalizację trzeba poprawić by nawet z ta opcja gra dobrze chodziła. Oczywiście w obu przypadkach to jest 20 samochodów na trasie + Ultra detale + Full HD.