Przesunięte na 2021 rok Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 prawdopodobnie zadebiutuje dopiero pod jego koniec. Informacją podzieliła się współzałożycielka firmy Paradox Interactive.
Od premiery Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 mogą dzielić nas długie miesiące. Kilkanaście dni temu współzałożycielka firmy Paradox Interactive - Ebba Ljungerud - w rozmowie ze szwedzkim serwisem Placera uprzedziła, żeby nie spodziewać się debiutu gry w pierwszej połowie 2021 roku.
Powodem jest - a jakże by inaczej - pandemia COVID-19, która ma według Ljungerud spory wpływ na branżę i przez to studio Hardsuit Labs nie mogło otrzymać zestawów deweloperskich.
By tworzyć gry na konsole nowej generacji, trzeba posiadać devkity. Jestem przekonana, że pandemia ma wpływ zarówno na Sony, jak i Microsoft, przez co liczba dostępnych konsol w wersji deweloperskiej jest ograniczona.
Premiera Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 pod koniec przyszłego roku nie powinna być dla nikogo zaskoczeniem. Niedawno studio opuścili główny scenarzysta Brian Mitsoda, reżyser kreatywny Ka’ai Cluney oraz starsza projektantka fabuły Cara Ellison. Wcześniej przesunięto premierę z początku 2020 roku na koniec tego roku, by kilka miesięcy temu znowu opóźnić debiut gry.
Fani marki od dłuższego czasu są zaniepokojeni tym, co dzieje się wokół produkcji, za którą odpowiada studio Hardsuit Labs. Wielu wskazuje, że powoli przypomina to sytuację z pierwszą odsłoną Vampire: The Masquerade - Bloodlines, która na rynku pojawiła się pełna błędów, a odpowiedzialne za tytuł studio Troika nigdy nie miało okazji ich poprawić, gdyż krótko po premierze zbankrutowało.
Data wydania: 21 października 2025
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
7

Autor: Paweł Musiolik
Pisać o grach zaczynał na łamach serwisu SquareZone. Później pisał i szefował na nieistniejącym PSSite.com, zaś aktualnie prowadzi swojego bloga o grach. Nie napisał jeszcze tekstu, z którego byłby w 100% zadowolony. Przygodę z grami zaczął w wieku 3 lat, gdy udało mu się namówić ojca na kupno komputera C64. Rozbudzona przez Flimbo's Quest miłość do elektronicznej rozrywki rozkwitła podczas pierwszych przygód z Heroes of Might & Magic, osiągając apogeum po zakupie pierwszego PlayStation. Wraz z rosnącym wiekiem zaliczał kolejne kontakty z konsolami przenośnymi Nintendo, wrócił też na łono PC jako dodatkowej platformy do grania. Kolekcjonuje gry, jest fanem emulacji.