Premiera Real Boxing w listopadzie!

Real Boxing będzie pierwszą produkcją na świecie na urządzenia mobilne, w której gracz będzie mógł kontrolować postać w grze za pomocą gestów.

Vivid Games Press Release

Komentarze

Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji gry-online.pl.

Debiut gry produkowanej przez notowaną na NewConnect firmę Vivid Games planowany jest w drugiej połowie listopada. Wraz z Real Boxing światło dzienne ujrzy innowacyjny na skalę światową system sterowania postaciami w grze mobilnej, możliwy do tej pory tylko i wyłącznie na konsolach stacjonarnych. Przychody ze sprzedaży Real Boxing będą miały zasadniczy wpływ na wyniki spółki w 2012 r.

- Dzisiaj publikujemy kolejny materiał video, w którym przedstawiamy kompletnie nowe w skali światowej rozwiązanie kontroli sterowaniem postaciami w grze. Będzie to absolutny hit w sektorze gier mobilnych. Zupełnie nowy kierunek ich rozwoju - tłumaczy Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games.

Real Boxing będzie pierwszą produkcją na świecie na urządzenia mobilne, w której gracz będzie mógł kontrolować postać w grze za pomocą gestów. – Wystarczy użycie iPada lub iPhona oraz proste podłączenie telewizora by zobaczyć własną walkę na dużym ekranie. Podobne jak przy użyciu stacjonarnej konsoli Microsoft Xbox360 z systemem Kinect. Oczywiście celem nie było idealne odwzorowanie ruchów całego ciała, a przede wszystkim zapewnienie rozrywki i nowej funkcjonalności na rynku gier mobilnych – kontynuuje Kościelny. - Tytuł wzbudził duże zainteresowanie zarówno w Epic Games, który jest producentem technologii Unreal Engine 3, jak również bezpośrednio w Apple, który w ten sposób będzie mógł pokazać możliwości produkowanego przez siebie sprzętu- kończy prezes. Do śledzenia gestów graczy wykorzystana jest przednia kamera urządzenia mobilnego (np. iPad) oraz autorskie algorytmy analizujące obraz. Gra wyposażona została również w możliwość rozgrywki online, czyli stoczenia walki z dowolnie wybranym przeciwnikiem z dowolnego miejsca na świecie – co zdaniem przedstawicieli spółki dodatkowo wpłynie na popularność gry wśród graczy.

Do produkcji gry wykorzystany została najbardziej zaawansowana technologia Unreal Engine 3. Nad animacjami do Real Boxing pracowało studio Dash Dot Creations – jedno z najlepszych tego typu w Polsce. Do osiągnięcia wysokiego stopnia realizmu wykorzystane zostały sesje motion capture wykonane w Alvernia Studios – w miejscu w którym powstawały animacje do produkcji, takich jak: Wiedźmin 2, Bulletstorm czy Dead Island.

Real Boxing to gra z segmentu Premium. Cena tego typu produkcji zamyka się w przedziale 5-9 USD za pobranie. Gra przygotowywana jest w pierwszej kolejności na urządzenia z systemem Apple iOS.

Real Boxing

Real Boxing

PC PlayStation Mobile
Data wydania: 15 listopada 2012
Real Boxing - Encyklopedia Gier
6.5

Gracze

6.4

Steam

Wszystkie Oceny
Oceń

  • Vivid Games
  • PSV

Wyniki finansowe Sega Sammy - duża popularność Phantasy Star Online 2

Następny
Wyniki finansowe Sega Sammy - duża popularność Phantasy Star Online 2

Przegląd newsów (29 października – 2 listopada) – GTA V, Dead Island Riptide, Star Wars

Poprzedni
Przegląd newsów (29 października – 2 listopada) – GTA V, Dead Island Riptide, Star Wars

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl