Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 czerwca 2010, 10:59

autor: Adrian Werner

Premiera DeathSpank już w przyszłym miesiącu

Mamy dobre wieści dla graczy z niecierpliwością oczekujących premiery zakręconego erpega akcji autorstwa Rona Gilberta. Właśnie ogłoszono, że DeathSpank zadebiutuje w połowie lipca.

Mamy dobre wieści dla graczy z niecierpliwością oczekujących premiery zakręconego erpega akcji autorstwa Rona Gilberta. Właśnie ogłoszono, że DeathSpank zadebiutuje w połowie lipca.

 

Premiera DeathSpank już w przyszłym miesiącu - ilustracja #1

 

Wersja na PlayStation 3 dostępna będzie w amerykańskim PlayStation Network 13 lipca tego roku, podczas gdy posiadacze Xboksa 360 poczekają o jeden dzień dłużej. Cenę ustalono na poziomie 14,99 dolarów (czyli około 49 zł) w przypadku wersji na konsolę Sony lub 1200 punktów Microsoftu. Oczywiście wszystkie te daty i sumy dotyczą rynku amerykańskiego, choć wątpliwe, by europejscy gracze musieli czekać o wiele dłużej niż ich koledzy zza oceanu. Niestety wciąż nie potwierdzono, kiedy ukaże się edycja pecetowa.

Przypomnijmy, że DeathSpank to humorystyczne połączenie gry RPG w stylu Diablo z elementami przygodowymi. Za produkcję odpowiada zespół Hothead Games, które w przeszłości wsławił się serią gier epizodycznych Penny Arcade Adventures. DeathSpank zaprojektowany został przez Rona Gilberta – prawdziwą legendę gier przygodowych, którego zakręcone poczucie humoru podarowało światu tytuły takie jak Maniac Mansion czy dwie pierwsze odsłony cyklu Monkey Island.

Warto dodać, że po zakończeniu swojej części prac nad grą, Rob Gilbert opuścił zespół Hothead Games, by zająć się innymi projektami. Osierocone studio nie zamierza jednak oddawać się z tego powodu żałobie i kilka dni temu zatrudnieni w nim ludzie ujawnili swoją następną produkcję, którym okazała się inspirowana serią Lemmings gra Swarm.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej