Przed premierą pełnej wersji Gran Turismo Sport, która zostanie poprzedzona przez tymczasowe demo, ekipa Polyphony Digital postanowiła odpowiedzieć na dwa pytania stawiane przez graczy. Autorzy ujawnili, na jakich trasach będziemy się ścigać oraz jakie klasy będą reprezentować samochody oddane w nasze ręce.
Premiera Gran Turismo Sport zbliża się wielkimi krokami, zatem studio Polyphony Digital wyciąga z rękawa coraz więcej asów. Autorzy udostępnili oficjalną listę tras, po których będziemy się ścigać w stworzonej przez nich produkcji oraz podzielili się z nami materiałem wideo prezentującym klasy pojazdów, jakie zostaną oddane w nasze ręce.

Zacznijmy zatem od tego, jakie tory trafią do Gran Turismo Sport. Ekipa dowodzona przez Kazunoriego Yamauchiego przygotowała na potrzeby swego najnowszego dzieła siedemnaście torów – liczba tras wzrasta jednak do czterdziestu, kiedy weźmiemy pod uwagę zróżnicowane warunki pogodowe panujące na wielu z nich oraz fakt, że będziemy walczyć o zwycięstwo zarówno w samo południe, jak i po zapadnięciu zmroku. Sama lista prezentuje się następująco:
Co się zaś tyczy samochodów – w Gran Turismo Sport pojawi się ponad sto pięćdziesiąt aut podzielonych na następujące klasy:
Przypomnijmy, że pełna wersja Gran Turismo Sport zadebiutuje 17 października, natomiast w dniach 9-12 października będzie można sprawdzić wersję demonstracyjną, w której zostaną udostępnione trzy główne warianty rozgrywki, tryb fotograficzny, a także edytor pozwalający na przemalowanie samochodu, zmianę felg i spoilerów czy wreszcie przyozdobienie go na rozmaite sposoby.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
OpenCritic
2

Autor: Krystian Pieniążek
Współpracę z GRYOnline.pl rozpoczął w sierpniu 2016 roku. Pomimo że Encyklopedia Gier od początku jest jego oczkiem w głowie, pojawia się również w Newsroomie, a także w dziale Publicystyki. Doświadczenie zawodowe zdobywał na łamach nieistniejącego już serwisu, w którym przepracował niemal trzy lata. Ukończył Kulturoznawstwo na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prowadzi własną firmę, biega, uprawia kolarstwo, kocha górskie wędrówki, jest fanem nu metalu, interesuje się kosmosem, a także oczywiście gra. Najlepiej czuje się w grach akcji z otwartym światem i RPG-ach, choć nie pogardzi dobrymi wyścigami czy strzelankami.