Seria Test Drive ma nowego właściciela. Po trzech latach od upadku Eden Games marka została zakupiona przez firmę Bigben Interactive. Nowi właściciele z miejsca zapowiedzieli wydanie kolejnych odsłon niegdyś kultowego cyklu.
Seria Test Drive, swego czasu bardzo popularna, po premierze ostatniej, dość średniej odsłony zdążyła popaść w zapomnienie. Po upadku studia Eden Games ostatni raz o tym cyklu słyszeliśmy w 2013 roku, kiedy to firma Atari wystawiła na sprzedaż posiadane przez nią licencje, w tym właśnie Test Drive. Dopiero dziś dowiedzieliśmy się o planach wskrzeszenia tego stareńkiego cyklu przez firmę Bigben Interactive, znanego fanom gier samochodowych z serii WRC, które zakupiło markę i planuje wydanie nowych odsłon (przy czym Atari zachowało prawo do sprzedaży poprzednich części). W udostępnionym oświadczeniu prasowym dyrektor generalny Alain Falc zapewnił, że zespół zdaje sobie sprawę ze statusu Test Drive i wykazuje ogromny entuzjazm w kwestii rozwoju serii. Dodał też, że samo Test Drive Unlimited 2 (2012) sprzedało się w 1,8 miliona kopii, co w zestawieniu z danymi SteamSpy (donoszącymi o 400 tysiącach zakupionych egzemplarzy) zdaje się wskazywać, że tytuł cieszył się szczególną popularnością na konsolach.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
16

Autor: Jakub Błażewicz
Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).