Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 listopada 2016, 09:52

autor: Krzysztof Sobiepan

Porównanie grafiki w Assassin's Creed: The Ezio Collection

Ubisoft przygotowuje się na nadchodzącą premierę Assassin's Creed: The Ezio Collection, tym razem chwaląc się zmianami na froncie graficznym. W udostępnionym przez firmę filmiku zobaczymy, jak prezentują się włoskie dachy w wersji HD.

Jednego Ezio odmówić nie można, zdecydowanie zadaje więcej szyku niż Altair. - Porównanie grafiki w Assassin's Creed: The Ezio Collection  - wiadomość - 2016-11-10
Jednego Ezio odmówić nie można, zdecydowanie zadaje więcej szyku niż Altair.

Na ostatniej prostej przed przyszłotygodniową premierą firma Ubisoft postanowiła podzielić się z graczami materiałem wideo, porównującym grafikę Assassin's Creed: The Ezio Collection na PlayStation 4 z oryginalnymi wydaniami przeznaczonymi na konsole poprzedniej generacji. Przypomnieć należy, że zbiór ten zawrze wszystkie tytuły z Ezio Auditore w roli głównej, czyli: Assassin's Creed II, Assassin's Creed: Brotherhood i Assassin's Creed: Revelations. Produkcje zostaną wzbogacone o wszystkie DLC oraz skórki, jednak nie doczekamy się powrotu trybu dla wielu graczy.

Wedle naszych poprzednich informacji, twórcy podnieśli rozdzielczość wszystkich trzech produktów do natywnego 1080p, choć nadal pogramy jedynie w 30 klatkach na sekundę. Oto jak gry prezentują się w nowej szacie:

Zmiany zdecydowanie są widoczne, zwłaszcza w przypadku Assassin’s Creed II. Wydaje się on mniej blady (wyraźnie ograniczono „mleczny” filtr na ekranie), tekstury są dużo ostrzejsze, ekran nie „rwie” się już, a dystans rysowania obiektów jest nieco większy. Nieoświetlone ściany budynków przestały też być nienaturalnie jasne. Żywsze kolory są też widoczne w pozostałych grach z pakietu, jednak one poprawione zostały dużo mniej spektakularnie.

Premiera Assassin's Creed: The Ezio Collection odbędzie się 17 listopada 2016 roku, w wersjach na konsole Xbox One i PlayStation 4. Zbiór będzie dostępny zarówno w dystrybucji cyfrowej, jak i na sklepowych półkach.