Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 grudnia 2021, 09:36

autor: Adrian Werner

Nowy dodatek do Path of Exile ukaże się w lutym

Zespół Grinding Gear Games ogłosił, że kolejny dodatek do Path of Exile ukaże się w lutym 2022 roku.

NADCHODZĄCE ATRAKCJE DLA FANÓW POE:
  1. jutro ruszy event Delirium Everywhere,
  2. nowy dodatek ukaże się na początku lutego,
  3. jakiś czas po rozszerzeniu otrzymamy nowy poziom trudności.

Studio Grinding Gear Games poinformowało o atrakcjach, jakie czekają fanów RPG-a Path of Exile na początku przyszłego roku.

Przede wszystkim aktualizacja 3.17, mająca wprowadzić kolejny duży dodatek, ukaże się na początku lutego 2022 roku. To trochę później niż pierwotnie planowano, dlatego liga rozszerzenia Scourge zostanie przedłużona o co najmniej dwa tygodnie. Na razie deweloperzy nie są gotowi podać dokładnych terminów, gdyż pracownicy Grinding Gear Games idą na urlop.

Tradycyjnie na tydzień przed premierą kolejnego dodatku zorganizowany zostanie obszerny stream, w którym twórcy zdradzą sekrety rozszerzenia i obdarują widzów nagrodami.

Zmieniły się także plany dotyczące eksperymentalnego nowego poziomu trudności, znanego na razie jako „hard mode”. Pierwotnie jego testy miały ruszyć przed premierą aktualizacji 3.17, ale update i zawarty w nim dodatek stały się priorytetem dla studia Grinding Gear Games. Twórcy powrócą do tematu nowego poziomu trudności dopiero po premierze rozszerzenia.

Czekając na premierę dodatku, fani Path of Exile mogą bawić się w ramach różnych wydarzeń. Za kilka dni dobiegnie końca event Atlas Invasion, w którym gracze mogą przystąpić do walki z nowymi bossami w każdym obszarze Wraeclast. Z kolei jutro ruszy Delirium Everywhere, w ramach którego mgły Delirium spowiją całą krainę, w efekcie czego każdy obszar mapy stanie się bardziej wymagający i wypełniony przeciwnikami.

  1. Path of Exile – oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej