Cykl Baldur's Gate doczekał się modyfikacji znacznie usprawniającej interfejs oraz wprowadzającej szereg zmian m.in. w ekranie ekwipunku. Stopień dopracowania projektu zwrócił uwagę studia Beamdog.
Autor moda udzielił nam zgody na hostowanie mirrora projektu Infinity UI++:
Wśród miłośników cyklu Baldur’s Gate nie brakuje osób co roku powracających do ulubionych części, tymczasem dla tych potrzebujących nieco zachęty powstał projekt Infinity UI++. Dostępna od pewnego czasu modyfikacja zwróciła teraz uwagę firmy Beamdog (studia odpowiedzialnego za odświeżone wersje gier ze wspomnianej serii), która za pośrednictwem Twittera pochwaliła zmiany wprowadzone przez nią do interfejsu pierwszej odsłony cyklu.
Projekt będący dziełem użytkownika forum studia, który posługuje się pseudonimem Pecca, wprowadza szereg rozwiązań inspirowanych m.in. serią Pillars of Eternity. Widoczne jest to zwłaszcza w podstawowym układzie HUD-u, w którym portrety członków drużyny, panel szybkiego dostępu do umiejętności, menu oraz okno z komunikatami zostały umieszczone razem na dole ekranu.
Na ten moment modyfikacja Infinity UI++ wciąż pozostaje w wersji beta (ostatnia aktualizacja jest z kwietnia tego roku), dlatego jeszcze nie wszystkie ze zmian zostały zaimplementowane bądź odpowiednio sprawdzone. Projekt zdążył zagrzebać się na forum niczym Kangaxx w dokach Athkatli, ale dzięki wyróżnieniu ze strony studia Beamdog zainteresowanie nim może ponownie wzrosnąć.
GRYOnline
Gracze
Steam
13

Autor: Krzysztof Kałuziński
W GRYOnline.pl związany z Newsroomem. Nie boi się podejmowania różnych tematów, choć preferuje wiadomości o niezależnych produkcjach w stylu Disco Elysium. W dzieciństwie pisał opowiadania fantasy, katował Pegasusa, a potem peceta. Pasję przekuł w zawód redaktora portalu dla graczy prowadzonego z przyjacielem, jak również copywritera oraz doradcy w sklepie z konsolami. Nie przepada za remake'ami i growymi tasiemcami. Od dziecka chciał napisać powieść, choć zdecydowanie lepiej tworzy mu się bohaterów niż fabułę. Pewnie dlatego tak pokochał RPGi (papierowe i wirtualne). Wychowały go lata 90., do których chętnie by się przeniósł. Uwielbia filmy Tarantino, za sprawą Mad Maksa i pierwszego Fallouta zatracił się w postapo, a Berserk przekonał go do dark fantasy. Dziś próbuje sił w e-commerce i marketingu, jednocześnie wspierając Newsroom w weekendy, dzięki czemu wciąż może kultywować dawne pasje.