Playerunknown's Battlegrounds – pustynna mapa na nowym zrzucie ekranu
PlayerUnknown zdradził kolejny rąbek tajemnicy, pokazując na targach gamescom 2017 trzeci zrzut ekranu z nadchodzącej pustynnej mapy do swojej strzelanki battle royale. Jest miejsko, teren upstrzony jest blokami i innymi ciekawie wyglądającymi budynkami.
Krzysztof Sobiepan
Na targach gamescom 2017 strzelanka Playerunknown's Battlegrounds miała głównie pojawić się w ramach zapowiadanego wielkiego turnieju offline, który trwać ma jeszcze do 26 sierpnia na ESL Arenie. Nie przeszkodziło to samemu PlayerUnknownowi w podzieleniu się krótkim tweetem z kolejnym zrzutem ekranu nowej pustynnej mapy, którą zespół Bluehole planuje dodać do gry w nadchodzących miesiącach.
Wcześniej widzieliśmy już szkice całego terenu i fotki z pustynnymi przedmieściami. Jeśli kierować się pierwszym zarysem terenu, to prezentowany powyżej obszar znajduje się w centralnej części miasta w środku całej mapy, prawdopodobnie w okolicach primary lub secondary downtown. Owa okolica będzie rajem dla snajperów, biorąc pod uwagę liczbę budynków i okien, z których można wyglądać. Widoczne w lewym dolnym rogu różnice w ukształtowaniu terenu mogą ułatwiać bezpieczny szturm na wielkie kompleksy, ale szerokie ulice miasta sprawią, że poruszanie się po samym centrum będzie wyjątkowo niebezpieczne.
Niektóre dachy są zaopatrzone w osłony z rdzewiejących zbiorników wodnych, ale przeważająca większość z nich jest „goła”, co może wystawiać gracza na ogień z okolicznych wyższych budowli. Ciekawy fragment terenu znajduje się też w głębi po prawej – cztery podłużne budynki wyglądają trochę jak bazar, a za nimi mieści się struktura przypominająca wielki uniwersytet lub jakieś miejsce kultu.
Nie wiadomo, kiedy można się spodziewać tej nowej, mniejszej mapy zlokalizowanej w Peru. Deweloper zaznaczył, że widoczna fotografia pochodzi z wczesnej wersji pustynnego pola bitwy, a z poprzednich informacji wiemy, że cykl aktualizowania gry nieco zwolnił.
- Oficjalna strona gry Playerunknown’s Battleground
- Graliśmy w PlayerUnknown's Battlegrounds – najlepsze igrzyska śmierci?

GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
MajorROB Centurion
Mam nadzieję że zmienią sposób projektowania pomieszczeń jak w CS gdzie budynek to labirynt pomieszczeń i korytarzy, każdy dom ma po 3/4 drzwi często 2 obok siebie, no bo przecie nie można wchodzić przez okna i balans musi być.
GhostMaree Konsul

myślę że ludzie nie wchodzą na gry-online aby zobaczyć jaka nowa mapka będzie w tej grze xD
berial6 Legend

Świetny pomysł- dotychczasowa mapa jest zabugowana, optymalizacja leży, animacje to poziom roku dwutysięcznego- więc co studio decyduje się zrobić? Pracować nad kolejną mapą
Ah ten early access
Komandor_Jonasz Pretorianin
Już sobie wyobrażam te przenudne końcówki w TPP jeśli strefa będzie się kończyć w tym mieście. Dziesiątki pięter i wszyscy wyglądający zza okien i drzwi kamerą. Mimo wszystko dobrze, że nad czymś pracują.
GhosteKl Pretorianin

najważniejszą rzeczą nad jaką powinni aktualnie pracować to optymalizacja, animacje, responsywność postaci (feeling poruszania) i pojazdów (żeby nie chodzić i jeździć drewnem), fizyką, stabilnością łącza czy serwerów, a międzyczasie dodawać content w postaci map, broni, dopieszczania ui, czy skinów. Nie bez powodu podałem taką kolejność, wszystko robią od tyłu, ciekawe, jaką wywróżą sobie tym przyszłość. Oby nie kolejne dayz, bo tym razem chciałbym zagrać..