Playerunknown's Battlegrounds po raz trzeci z rzędu na czele. Top 10 Steam (2 - 8 kwietnia)
Po raz trzeci z rzędu Playerunknown's Battlegrounds okazało się najchętniej kupowaną grą na Steamie. Ponadto do top 10 powróciły Dark Souls III i Dishonored 2. Zapraszamy do zerknięcia na największe pecetowe hity ubiegłego tygodnia.
Kamil Zwijacz
Playerunknown's Battlegrounds nie traci na popularności i trzeci tydzień z rzędu okupuje pierwsze miejsce na liście najpopularniejszych produkcji na Steamie. Na drugiej pozycji uplasowało się rozszerzenie Stellaris: Utopia, na które rzucili się fani strategii 4X. Najlepszą trójkę zamyka Dark Souls III. RPG akcji z 2016 roku powróciło na listę w dwóch wersjach – podstawowej (trzecia pozycja) i Deluxe Edition (miejsce szóste). Zapewne związane jest to z niedawną premierą drugiego i ostatniego już rozszerzenia The Ringed City. Warto także wspomnieć o Dishonored 2, które za sprawą wersji demonstracyjnej oraz towarzyszącej jej przecenie wskoczyło na czwartą lokatę.
1. | Playerunknown's Battlegrounds |
2. | Stellaris: Utopia |
3. | Dark Souls III |
4. | Dishonored 2 |
5. | H1Z1: King of the Kill |
6. | Dark Souls III Deluxe Edition |
7. | Counter-Strike: Global Offensive |
8. | NieR:Automata |
9. | Expansion - Europa Universalis IV: Mandate of Heaven |
10. | ARK: Survival Evolved |
Komentarze czytelników
GorkyFactory Legionista

Ile jeszcze zostanie wydanych wiecznych alpha takich samych, wręcz sklonowanych gier? Te rzecz jasna będą ultra hitami na miesiąc, jak Don't Starve, Rust, ARK, 7 Days to Die, Stomping Land, Conan Exiles, H1Z1 i masa innych, których nie wymieniłem?
cswthomas93pl Legend

A Ciebie bolą cztery litery?
Akurat ten tytuł jest jednym z solidniejszych, to nie jest H1Z1 gdzie biegasz na pałę.
Twórcy PB dali sobie kilka miesięcy na wyjście z alphy, zobaczymy co z tego wyjdzie, ale jestem dobrej myśli.
Salzmore Konsul

Zgadzam się, że ta gra ma w sobie największy potencjał ze wszystkich tego typu, ale wydawanie gry w Early Access jest już nudne i irytujące. Czy to naprawdę jest takie trudne wydać grę gotową i ewentualnie ją patchować? Oczywiście, że nie, ale lepiej jest powyciągać od głupich graczy ile się da kasy i cieszyć się, że osiągnęło się sukces. Totalna głupota. Piszę już chyba po raz trzeci na GOLu na ten temat: czy nikt z twórców tych gier nie pomyśli ile furory zrobi pełnoprawna gra z tego gatunku, a nie kolejne idiotyczne prealphy early access. O takiej grze wszystkie media branżowe by pisały codziennie przez miesiąc...
dj_sasek Legend

Gra w obecnym stanie jest bardzo grywalna. Netcode wymaga poprawy bo jest niczym ten z pamiętnych lat BF3, ale cała reszta jest jak najbardziej grywalna i wciągająca. Jak ktoś chce za to zapłacić to w czym problem? Przecież każdy umie czytać i wie co kupuje.
Starcall Generał

Akurat ta gra ma ogromny potencjał. Dodatkowo może jako jedna z nielicznych wyjść z EA dosyć szybko. Dodam że przy tego typu grach feedback jest bardzo ważny dla twórców. Dzięki graczom mogą szybciej łatać błędy bo szybciej są wychwytywane. Nikt nikomu nie każe kupować. Sam poczekam aż będzie połatana i lepiej zoptymalizowana i będę dziękować tym wszystkim którzy ogrywali wcześniej przyczyniając się do rozwoju.