Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 października 2025, 14:09

Irytujący miniboss w Hades 2 stał się łatwiejszy. Pierwsza popremierowa łatka ulepsza jedną z najlepiej ocenianych gier 2025 roku

Hades 2 otrzymał pierwszych popremierowy patch, a w nim sporo usuniętych błędów i poprawek rozgrywki.

Źródło fot. Supergiant Games.
i

Irytujący miniboss z Hadesa 2 stał się nieco łatwiejszy dzięki pierwszej popremierowej łatce udanego „rogalika”.

Drugi Hades był jedną z ostatnich wielkich premier września – miesiąca, który był wyjątkowo bogaty w wyczekiwane (i dobre) produkcje. Dzieło studia Supergiant Games okazało się godnym jego zwieńczeniem, szybko zyskując uznanie graczy i recenzentów.

Choć jednak H2 spędziło we wczesnym dostępie ponad rok, nie obyło się bez pewnych zgrzytów. Na szczęście zespół Supergiant Games nie spoczął na laurach i wypuścił już pierwszy hotfix Hadesa 2, równo tydzień po wyjściu z early accessu.

Pełną listę zmian zamieszczono we wpisie opublikowanym na Steamie.

Jak na szybki hotfix, poprawek jest całkiem sporo, a choć część z nich to drobiazgi i poprawki lokalizacji na różne języki, deweloperzy usunęli też kilka crashy i naprawili parę osiągnięć. Nie zabrakło też poprawek związanych z rozgrywką, na przykład gorgońskim amuletem „pożyczającym” efekt zupełnie innego przedmiotu.

Jedną z takich zmian (niezabezpieczonych przez twórców spoilerami) dotyczy widma, spotykanego w jednej lokacji i potrafiącego wysysać życie swoimi atakami. Co było wyjątkowo irytujące, jeśli korzystaliśmy z jakichś chowańców, bo w praktyce pomocnicy Melinoe byli de facto darmowymi apteczkami dla tego minibossa. Deweloperzy zmienili to: od teraz sługusy gracza są niewrażliwe na tę konkretną akcję widma.

  1. Hades 2 – recenzja gry we wczesnym dostępie. Król roguelike'ów powrócił i pozamiatał
  2. Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej