Możliwe, że porażki Saints Row dało się uniknąć. Okazuje się bowiem, że początkowo gra miała być kontynuacją serii, a nie jej restartem.
Ubiegłoroczne Saints Row, czyli gra będąca restartem popularnej niegdyś serii, okazało się sporym rozczarowaniem. Teraz dowiedzieliśmy się, że początkowo projekt miał wyglądać zupełnie inaczej.
Trudno nie odnieść wrażenia, że pierwotna koncepcja miała większą szansę na sukces. To, co ostatecznie trafiło na rynek, nie przekonało bowiem zarówno starych fanów serii, jak i nowych graczy.
Przypomnijmy, że nowe Saints Row zadebiutowało 23 sierpnia 2022 roku na pecetach oraz konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series X/S.
Gra zebrała słabe recenzje i rozczarowała pod względem finansowym. W rezultacie studio Volition wpierw utraciło niezależność i zostało przekazane pod zarząd grupie Gearbox, a w sierpniu tego roku zostało całkowicie zamknięte.
GRYOnline
Gracze
Steam
10

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.