Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 grudnia 2010, 08:58

autor: Adrian Werner

Pecetowcy nie dostaną DLC do Need For Speed: Hot Pursuit

Kilka dni temu Electronic Arts ujawniło pierwsze DLC do Need For Speed: Hot Pursuit. Niestety okazuje się, że wydawca nie ma planów wypuszczenia tego dodatku dla wersji pecetowej gry.

Kilka dni temu Electronic Arts ujawniło pierwsze DLC do Need For Speed: Hot Pursuit. Niestety okazuje się, że wydawca nie ma planów wypuszczenia tego dodatku dla wersji pecetowej gry.

Pecetowcy nie dostaną DLC do Need For Speed: Hot Pursuit - ilustracja #1

W oficjalnej notce prasowej zabrakło wzmianki o PC, wiec serwis Big Download skontaktował się z EA i uzyskał potwierdzenie, że wspomniane DLC nie zostanie wypuszczone w wersji komputerowej.

Przypomnijmy tu, że w rozszerzeniu nazwanym Super Sports Pack znajdziemy trzy nowe samochody (Porsche 911 GT2 RS, Gumpert Apollo S i Bugatti Veyron 16.4 Super Sport) oraz dwanaście dodatkowych wyzwań przygotowanych zarówno dla policjanta, jak i zwykłego kierowcy. Dodatek wypuszczony zostanie w Europie 22 grudnia na Xboksa 360 oraz PlayStation 3. Cenę ustalono na poziomie 6.99 euro (PlayStation Network) oraz 560 punktów Microsoftu (Xbox LIVE Marketplace)..

Pecetowcy nie dostaną DLC do Need For Speed: Hot Pursuit - ilustracja #2

Oczywiście nie jest to pierwszy raz, gdy materiały DLC ukazują się jedynie do edycji konsolowych. Najwięcej kontrowersji wzbudził dodatek Prince of Persia: Epilogue, który zgodnie z tytułem zawierał epilog historii opowiedzianej w głównej grze. Gracze komputerowi nigdy nie dostali tego rozszerzenia i tym samym skończyli z niekompletną opowieścią zainstalowaną na swoich dyskach twardych. Natomiast na początku października tego roku firma 2K Games naraziła się pecetowom ogłaszając, że ich sprzęt nie dostanie własnej wersji dwóch DLC do gry BioShock 2. W tym wypadku jednak negatywna reakcja na te wieści była tak silna, że wydawca ostatecznie zmienił zdanie.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej