Przy okazji premiery gry RPG Pathfinder: Kingmaker na PS4 oraz XONE tytuł doczeka się oficjalnie implementacji turowego systemu walki. Będzie on oparty na wydanym jakiś czas temu modzie do gry.
W SKRÓCIE
W trakcie wydarzenia IGN Summer of Gaming 2020 przedstawiciele studia Owlcat Games, twórcy gry RPG Pathfinder: Kingmaker, zapowiedzieli, że 18.08.2020 ich produkcja trafi na PS4 oraz XONE. Deweloperzy w rozmowie z serwisem IGN zaprezentowali również oficjalny turowy system walki, który trafi na wszystkie platformy równocześnie, w dniu premiery tytułu na konsolach.
Sam pomysł turowej walki w Pathfinder: Kingmaker nie jest niczym nowym. Wielu graczy domagało się takiego trybu od samego początku, gdyż według nich oddaje on lepiej charakter papierowego pierwowzoru niż potyczki w czasie rzeczywistym. Z pomocą przyszedł świat moderski i w zeszłym roku powstał fanowski projekt o nazwie Turn-Based Combat, który to umożliwiał. W rozmowie z IGN Aleksander Miszulin, który jest dyrektorem kreatywnym studia Owlcat Games, potwierdził, że stworzony przez dewelopera turowy system walki ma swój początek w modzie wydanym przez społeczność.
Oczywiście gracze będą mogli wybrać pasujący im tryb walki, a nawet przełączać je w dowolnym momencie w trakcie rozgrywki. Turowe potyczki mają być wciąż dość dynamiczne, a przystępny samouczek ma ułatwić zabawę wszystkim nieobeznanym z tego typu mechanikami.
Nowego trybu możemy spodziewać się przy okazji wydania gry na konsole, co będzie miało miejsce 18.08.2020 r. Posiadacze XONE oraz PS4 doczekają się wersji Definitive Edition gry, co oznacza, że w jej skład wchodzić będą wszystkie wydane do tej pory dodatki oraz aktualizacje.

Przy tej okazji można przypomnieć, że studio Owlcat Games pracuje już nad kontynuacją tytułu o nazwie Pathfinder: Wrath of the Righteous. Gra została ufundowana na Kickstarterze i osiągnęła tam spory sukces, zbierając ponad 2 miliony dolarów.
Data wydania: 25 września 2018
GRYOnline
Gracze
Steam
17

Autor: Damian Gacek
Absolwent Filologii Angielskiej oraz English in Public Communication. W swoim portfolio ma artykuł naukowy dotyczący tłumaczenia gier wideo. Z GRYOnline.pl współpracuje od 2019 roku, pisząc dla różnych działów. Obecnie zajmuje się głównie poradnikami i okazjonalnie wspiera newsroom. Autor przeglądu Małe ale Wielkie. Elektroniczną rozrywką interesuje się od dziecka. Uwielbia RPG-i oraz strategie, często nurza się również w odmętach produkcji indie. W wolnych chwilach pracuje nad książką oraz uczy się edycji filmów.