Deweloperzy z Owlcat Games, twórcy Pathfinder: Kingmaker, mają powody do zadowolenia. Dzisiaj o 8:00 zakończyła się kickstarterowa zbiórka funduszy na ich najnowszą grę – Pathfinder: Wrath of the Righteous. Gracze wsparli tytuł ponad 2 mln dolarów.
Deweloperzy z Owlcat Games mogą już świętować – ich akcja na Kickstarterze okazała się wielkim sukcesem. Twórcy postanowili szukać pomocy w sfinalizowaniu swojego najnowszego projektu – Pathfinder: Wrath of the Righteous – wśród graczy, a ci ich nie zawiedli. Fani zebrali 2 054 339 dolarów (cel minimalny wynosił 300 tys.) i udało im się osiągnąć prawie wszystkie cele dodatkowe.

Dzięki zbiórce nie tylko będziemy mogli zagrać w finalny produkt, ale też otrzymamy sporo dodatkowej zawartości. Deweloperzy obiecują mnogość opcji. Rozbudowie ulegnie kreator postaci – gracze dostaną do wyboru więcej klas oraz ras. Dla miłośników zwierząt też się coś znajdzie, gdyż przyjdzie nam rozwijać i personalizować zwierzęcych towarzyszy. Z ciekawszych dodatków możemy liczyć na więcej unikatowych i niespodziewanych spotkań na mapie świata. Pogłębieniu ulegną także relacje z naszymi towarzyszami – czekają nas dwie dodatkowe opcje romansowe oraz dużo interakcji pomiędzy członkami drużyny, którzy będą mogli wtrącać się w nasze rozmowy, bądź komentować nasze poczynania.
Dodatkowo zmianom ulegnie system walki. Do boju pojedziemy na naszym wiernym rumaku, a sama potyczka stanie się bardziej krwawa dzięki możliwości rozczłonkowania wrogów oraz bardziej widowiskowa, gdyż pojawią się nowe animacje ciosów. Ciekawym urozmaiceniem ma szansę okazać się możliwość toczenia taktycznych bitew. Zmian jest więcej – przeczytacie o nich na oficjalnej stronie zbiórki na platformie Kickstarter. Jedynie ostatni cel nie został zrealizowany, a była nim dodatkowa klasa (łowca) oraz możliwość posiadania własnego dinozaura.
Wcześniejsza gra studia, czyli Pathfinder: Kingmaker (osadzona w tym samym uniwersum), pomimo pewnych niedoskonałości spotkała się z ciepłym przyjęciem. Ona również powstała dzięki wsparciu fanów na platformie Kickstarter (zebrano wtedy ponad 900 tys. dolarów).
Więcej:Świątynia Pierwotnego Zła zmierza na Steama po 20 latach
GRYOnline
Gracze
Steam
21

Autor: Damian Gacek
Absolwent Filologii Angielskiej oraz English in Public Communication. W swoim portfolio ma artykuł naukowy dotyczący tłumaczenia gier wideo. Z GRYOnline.pl współpracuje od 2019 roku, pisząc dla różnych działów. Obecnie zajmuje się głównie poradnikami i okazjonalnie wspiera newsroom. Autor przeglądu Małe ale Wielkie. Elektroniczną rozrywką interesuje się od dziecka. Uwielbia RPG-i oraz strategie, często nurza się również w odmętach produkcji indie. W wolnych chwilach pracuje nad książką oraz uczy się edycji filmów.