Pomimo trwających prac nad Path of Exile 2 zespół Grinding Gear Games nie zamierza spowalniać tempa rozwoju pierwowzoru. Pierwsze PoE w tym roku otrzyma cztery nowe dodatki.

Studio Grinding Gear Games ujawniło plany na najbliższe dwanaście miesięcy. Okazuje się, że w tym roku możemy liczyć na cztery dodatki do Path of Exile, czyli popularnego RPG-a akcji opartego na modelu darmowym z mikropłatnościami.
Rozszerzenia wypuszczane będą po jednym na kwartał, w ramach aktualizacji 3.10.0, 3.11.0, 3.12.0 oraz 3.13.0. Pierwszy dodatek zostanie ujawniony pod koniec lutego tego roku. Premiery powinny nastąpić w terminach analogicznych do zeszłych lat, ale mogą pojawić się jedno- lub dwutygodniowe różnice, jeśli zajdzie potrzeba lepszego przetestowania patchów.
Równolegle trwają prace nad aktualizacją 4.0.0. Na razie niewiele o niej wiadomo, ale autorzy planują ujawnić masę konkretów w połowie tego roku – możliwe, że nastąpi to na targach E3. Testy ruszą najwcześniej pod koniec roku.
Utrzymanie wysokiego tempa produkcji dodatków jest o tyle zaskakujące, że Grinding Gear Games pracuje już nad kontynuacją w postaci Path of Exile 2. Druga część ma jednak zaoferować całą zawartość pierwszego PoE, więc dalsze rozwijanie pierwowzoru ma sens.
W tegorocznych planach jest również zwiększenie liczebności zespołu zajmującego się wersjami konsolowymi, dzięki czemu użytkownicy Xboksa One i PlayStation 4 mają otrzymywać nowości z mniejszym opóźnieniem w stosunku do wydania pecetowego. Cały czas trwają również prace nad Path of Exile: Mobile.
GRYOnline
Gracze
Steam
23

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.