Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 16 stycznia 2012, 16:36

autor: Jaxa

Patch 1.1.0 – nowe zmiany (18/1/2012)

W ostatnich dniach znacznie zwiększono ilość zmian, jakie przyniesie patch Rise of the Rakghouls. W tym artykule znajdziecie je zebrane i opisane.

Patch 1.1.0 – nowe zmiany (18/1/2012) - ilustracja #1

Rozszerzono listę zmian, jakie wprowadzi nowy patch. Poza rzeczami, które opisaliśmy poprzednio, deweloperzy postanowili wprowadzić jeszcze kilkadziesiąt nowych zmian, zarówno poprawiających błędy, jak i balansujących grę. Na uwagę zasługują zwłaszcza zmiany, które planowane są dla Umiejętności Załogi.

Dokonano sporych zmian w Biochem i Cybertech mających spowodować, by nie były już jedynym rozsądnym wyborem dla graczy chcących poważnie zajmować się Operacjami i PvP.

Klasy i walka

Ogólne

  1. Znacznik cooldownu nie powoduje już wyszarzenia ikony (tak, że wygląda jak nieużywana).
  2. Używanie klawiszy obracania się nie wyrzuca już z ukrycia.

Klasy

Jedi Guardian

  1. Endure: Cooldown zmniejszony do 1,5 minuty.
  2. Force Push: Kończy teraz cooldown na Force Leap.
  3. Force Stasis: Umiejętność przy posiadanym Stasis Mastery i 2 częściach zestawu PvP staje się poprawnie umiejętnością typu instant.
  4. Plasma Brand: Tooltip tej umiejętności wyświetla teraz prawidłowo obrażenia przez nią zadawane.

Sith Juggernaut

  1. Endure Pain: Cooldown zmniejszony do 1,5 minuty.
  2. Force Push: Kończy teraz cooldown na Force Charge.
  3. Force Choke: Umiejętność przy posiadanym Stasis Mastery i 2 częściach zestawu PvP staje się poprawnie umiejętnością typu instant.

Smuggler

  1. Flash Grenade: Ma 60 sekund cooldownu.

Scoundrel

Drzewo Sawbones

  1. Accomplished Sawbones: Tooltip pokazuje teraz właściwe bonusy do leczenia, czyli 10/20/30%.

Drzewo Scrapper

  1. Underdog: Tooltip tej umiejętności został poprawiony, żeby bardziej przejrzyście tłumaczyć jej działanie.

Drzewo Dirty Fighting

  1. Rough and Tumble: Umiejętność poprawnie redukuje teraz cooldown na Wounding Shots.

Towarszysze

Ashara Zavros

  1. Zwiększono obrażenia umiejętności Force Blast.
  2. Poprawiono animację walki, gdy używa dwóch mieczy.

Jaesa Willsaam

  1. Naprawiono błąd uniemożliwiający małżeństwo z nią.

Błędy ogólne

  1. Wyłączona umiejętność Towarzysza nie włącza się już po ponownym jego wezwaniu.
  2. Naprawiono błąd z wyświetlaniem się znacznika, tego że Towarzysz chce z nami rozmawiać, w niewłaściwych sytuacjach.
  3. Nie trzeba już przyzywać ponownie Towarzysza po tym, jak wysłaliśmy go, by sprzedał śmieci, a sami wsiedliśmy do pojazdu.
  4. Podróżowanie pomiędzy Contested Area a Contested Region powoduje teraz poprawne odesłanie Towarzysza.

Umiejętności załogi (Crafting)

Artifice

  1. Wszystkie modyfikacje typu mod usunięto od trenera. Ich obecność była błędem i nie można będzie ich wykorzystywać, nawet jeżeli już się je kupiło.

Biochem

  1. Wszystkie ładunki adrenaliny i stimy typu Energized, Exotech i Rakata wymagają teraz 400 Biochem do użycia.
  2. Exotech Medpac nazywać się teraz będą Exotech Med Unit. Zmniejszono też całkowite leczenie osiągane dzięki temu medpakowi i ilość punktów życia dodawanych użytkownikowi. Wymaga też teraz 400 Biochem.
  3. Zmniejszono ilość punktów życia leczonych przez Rakata Medpac. Przedmiot ten zwiększa też dodatkowo maksymalny poziom życia użytkownika. Wymaga 400 Biochem.

Cybertech

  1. Granaty Wynz-tek wymagają teraz 400 Cybertech.
  2. Zmniejszono obrażenia zadawane przez granaty Wynz-Tek, tak by można je było porównać z innymi granatami podobnego poziomu.
  3. Zmniejszono obrażenia zadawane przez granaty Wynz-Tek Firestorm, tak by można je było porównać z innymi granatami podobnego poziomu. Zadają teraz obrażenia co 3 sekundy przez 12 sekund.

Flashpointy i Operacje

Flashpointy

Maelstrom Prison

  1. Nie można już uniknąć złapania przez chwytak X-37 Oppressor Droid. Dzięki temu mechanika walki staje się taka, jak zaprojektowali ją twórcy.

Colicoid War Game

  1. Misja poprawnie kieruje teraz graczy do Flashpointa.

The Red Reaper

  1. Misja Red Reaper poprawnie odświeża się, gdy cała grupa pobierze misję w Imperialnej lub Republikańskiej Flocie.

Directive 7

  1. Bulwark zadaje teraz mniej obrażeń w trybie Normal.
  2. Poprawiono błąd powodujący, że Interrogator przyzywa więcej robotów niż zamierzono.
  3. Poprawiono błąd powodujący, że Repicator był podatny na umiejętności typu Crowd Control w trybie Hard.

The False Emperor

  1. Tregg nie uderza od razu atakiem obrotowym zaraz po skoku. Gracze mają teraz czas na reakcję i unik.
  2. Jindo Krey nie będzie już strzelał w losowy cel, tylko skupiał się na głównym celu.
  3. Gracze mogą teraz kupić Pulse Granade przed wejściem do sali tronowej Darth Malgusa. Pomogą one pokonać go grupom nie posiadającym umiejętności odrzucania.

Operacje

Eternity Vault

  1. The Ancient Pylons resetują się teraz poprawnie.
  2. Zredukowano liczbę punktów życia Mind Trap Soa.
  3. Czas trwania Penalty of Destiny podczas starcia z Infernal Council zwiększono do 1 minuty. Gracze nie mogą pomagać innym graczom w trakcie jego trwania.

Karagga’s Palace

  1. Zredukowano obrażenia umiejętności Overhead Smash i odległość, na jaką odrzucani są gracze umiejętnością Backhand Bonetrashera w trybie Hard. Gracze mają teraz więcej miejsca, żeby nie być wyrzuconymi do dziury.
  2. Bonetrasher nie atakuje już od razu po tym, jak postacie wracają do jego jamy po przegranej, by przegrupować się i znów zaatakować.
Patch 1.1.0 – nowe zmiany (18/1/2012) - ilustracja #2

Przedmioty

Ogólne

  1. Poprawiono statystki niektórych tankerskich reliktów.

PvP

  1. Przedmiot PvP Heal Consumable nazywa się teraz Warzone Medpac. Zredukowano jego cooldown do 3 minut i jest on teraz wspólny z innymi Medpakami.
  2. Przemiot PvP Overcharge Consumable nazywa się teraz Warzone Expertise Adrenal. Zredukowano jego cooldown do 3 minut i jest on teraz wspólny z innymi wzmacniaczami adrenaliny. Dodatkowo nie sumuje się już z PvP Power-Up, po to żeby Expertise nie przekraczało zamierzonych przez twórców poziomów.
  3. Warzone Medpac i Warzone Expertise Adrenal nie mają już wspólnego cooldownu.
  4. Dodano grupę nowych, highendowych reliktów PvP do list sprzedawców PvP.

Błędy ogólne

  1. Modyfikacje wyjęte z jednego przedmiotu i wsadzone do drugiego nie znikają już przy przekraczaniu granic stref.
  2. Battlemaster Bag zawiera teraz poprawnie Battlemaster Commendation.

Misje i NPC-e

Misje

Imperium

  1. A Dangerous Auction: Krok Travel to Hutta aktualizuje się, gdy gracz leci przez Flotę Imperialną.
  2. Death Marks: Misja aktualizuje się w Star Cluster Casino niezależnie od decyzji dotyczących Yjala na Balmorrze.
  3. Enclave Raid: Misja nie blokuje się, gdy ukończymy Defeat Tarisian Enclave Masters przed Recover Tarisian Artifacts.
  4. Hutt Hospitality: Rozmowa z Ambassador Rove bierze teraz pod uwagę decyzje dotyczące Gruba.
  5. The Mandalorian Killer: Kellian Jarro i Thendys Noori poprawnie pojawiają się podczas misji.
  6. The Sacred Flame: Nie pojawia się już pusta opcja dialogowa.

Republika

  1. Back Alley: Gracze mogą już ukończyć tę misję.
  2. Lab Work: Wybranie Ciemnej Strony nie powoduje już zatrzymania postępu misji.
  3. Prison Breaking: Rist Slayers, Stalkers, Torturers i Prison Guards respawnują się teraz poprawnie.
  4. Rescue Operation: Naprawiono błąd zatrzymujący postęp misji, jeżeli zginiemy, nim użyjemy Use Your Personal Holocom w trakcie ucieczki.
  5. Scorched Earth: Cel misji nie pojawia się już jako nieatakowalny.
  6. Shattering: Postęp misji nie blokuje się już, jeżeli postać wróci do Medcenter po śmierci.
  7. The Shadow Fist: Postęp misji nie blokuje się już, gdy gracz zamknie okno z przedmiotami w trakcie fazy Recover the Stealth Field Generator.
  8. Thwarting House Thul: Thul Mercenaries, Thul Sharpshooters i Thul Colonels respawnują się teraz poprawnie.

NPC

Błędy ogólne

  1. Naprawiono błąd powodujący, że niektórzy NPC pokazywali się jako miniaturki w trakcie konwersacji.
  2. Gracze korzystający z niemieckiego lub francuskiego klienta mogą teraz brać codzienne misje PvE.

PvP

Ilum

  1. Dodano automatyczne wieżyczki przy republikańskich i imperialnych taksówkach.
  2. Particle Cannons wokół baz Republiki i Imperium aktywują się teraz bardziej niezawodnie.

Błędy ogólne

  1. Gracz, który pierwszy wejdzie w interakcję ze skrzynią, otrzymuje teraz poprawną nagrodę.
  2. Pokonanie innego gracza powoduje poprawny przyrost celu misji i dodaje poprawną liczbę Punktów Chwaly (Valor).

The Outlaws’ Den (Tatooine)

  1. Skrzynie zawierające Mercenary Commendations są znów dostępne w Outlaw’s Den.

Walka kosmiczna

Błędy ogólne

  1. Armor Upgrade 2 dodaje teraz poprawną wartość pancerza.

UI

Ogólne

  1. Gracze otrzymają teraz poprawny komunikat, jeżeli nie mogą wejść do lokacji, ponieważ są w grupie operacyjnej.

Błędy ogólne

  1. Po otwarciu Inwentarza przy pomocy guzika z Menu poprawnie pojawia się teraz przycisk Reverse Engineering.
  2. Przyjęcie nowego gracza do gildii nie powoduje już błędów z wyświetlaniem listy członków.

Błędy ogólne

  1. Starsze karty ATI nie będą już renderować gry jako czarnego ekranu.
  2. Upadek we Flotach poprawnie może doprowadzić do śmierci. Po śmierci gracze respawnują się w odpowiednich centrach medycznych.
  3. Poprawiono błąd powodujący wyrzucanie z gry podczas zmiany stref.
  4. Poprawiono błąd, który powodował spadanie przez tekstury zaraz po filmiku.
GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.

Star Wars: The Old Republic

Star Wars: The Old Republic