Nowa technologia Nvidii obniża opóźnienie w Overwatchu o nawet 50 procent

Gracze Overwatcha mogą przetestować nową technologię o nazwie Reflex. Stworzone przez firmę Nvidia udogodnienie pozwala zmniejszyć systemowe opóźnienie o nawet 50 procent.

Adrian Piotrowski

Nowa technologia Nvidii obniża opóźnienie w Overwatchu o nawet 50 procent.
Nowa technologia Nvidii obniża opóźnienie w Overwatchu o nawet 50 procent.

Na publicznym serwerze testowym gry Overwatch pojawił się nowy patch, który dodaje wsparcie dla technologii Nvidii o nazwie Reflex. Według „zielonych” obniża on wartość systemowego opóźnienia o nawet 50 procent, co pozwala na lepszą responsywność PC-ta w czasie rozgrywki.

System Nvidia Reflex ogranicza liczbę klatek w kolejce do wyrenderowania przez GPU, przez co spada obciążenie procesora. Dane pochodzące z myszki i klawiatury są wówczas szybciej rejestrowane przez komputer. Inspiracją dla stworzenia tej technologii były zawody e-sportowe, dlatego firmie zależy, by ten system znalazł się w takich grach turniejowych jak Fortnite, Valorant czy też Call of Duty: Warzone.

Czas systemowego opóźnienia na przykładzie trzech kart graficznych Nvidii z włączoną oraz wyłączoną technologią Reflex. Źrodło: Nvidia

Z nowego udogodnienia mogą skorzystać wszyscy posiadacze kart graficznych Nvidia GeForce od serii GTX 900 wzwyż, którzy pobrali najnowsze sterowniki. Technologia jest na razie dostępna tylko na publicznym serwerze testowym i nie wiadomo, kiedy zawita do oficjalnej wersji gry.

Overwatch

Overwatch

PC PlayStation Xbox Nintendo
eol

Gra przestała działać: 24 maja 2016

Informacje o Grze
8.2

GRYOnline

7.1

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

47

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl