Gracze Outriders w końcu odzyskują utracony ekwipunek
Studio People Can Fly rozpoczęło przywracanie ekwipunku graczom Outriders. Na razie twórcy skupiają się na postaciach, które przez błąd były praktycznie niedostępne.

Problemy wieku dziecięcego to odwieczna bolączka gier wideo (i nie tylko) i zdążyliśmy przywyknąć do różnych błędów w premierowych wydaniach. Jednakże zabawne i w gruncie rzeczy nieszkodliwe glicze to jedno, a znikający ekwipunek, jak w Outriders, to drugie. Dziś studio People Can Fly rozpoczęło przyznawanie poszkodowanym graczom obiecanej rekompensaty.
W komunikacie zamieszczonym w serwisie Reddit poinformowano, że na pierwszy ogień idą postacie, które zostały całkowicie „wyczyszczone” i nie można się nimi zalogować do gry (tzw. grupa A). Są one przywracane wraz z całym wyposażeniem legendarnym oraz tym, które było używane przez bohatera w momencie wystąpienia błędu (plus pierwsze dwadzieścia posiadanych, lecz niewykorzystywanych nielegendarnych egzemplarzy pod względem rzadkości oraz daty zdobycia). Jeśli ekwipunek postaci jest pełny, zwrócone przedmioty będą przechowywane przez serwer dopóki nie znajdzie się dla nich miejsce po ponownym zalogowaniu do Outriders. Ponadto postacie z grupy A otrzymują maksymalnie 20 legendarnych elementów wyposażenia sprzedanych (nieprzerobionych na złom) przez nie wcześniej, przy czym będą one albo takie same, albo lepsze niż stracone odpowiedniki.
Jeśli wierzyć komentarzom pod ogłoszeniem, wielu graczy rzeczywiście odzyskało swoje postacie wraz z ekwipunkiem (choć nie całym). Następni w kolejce są nabywcy Outriders z grupy B, którzy mogli zalogować się swoimi postaciami, ale stracili na nich jakieś przedmioty. Zespół People Can Fly monitoruje też grupę C, czyli osoby nieposzkodowane przez ten (już usunięty) błąd. Studio chce być bowiem pewne, że przywracanie ekwipunku odbędzie się bez szkody dla pozostałych graczy.
- Oficjalna strona gry Outriders
- Recenzja gry Outriders - gdyby Diablo miało spluwy i słabe dialogi
- Outriders – poradnik do gry
- Słabe premiery dobrych gier - 11 debiutów, które poszły źle

GRYOnline
Gracze
Steam
- patche i aktualizacje
- People Can Fly
- Square Enix
- looter shooter / strzelanki MMO
- polskie gry
- strzelanki TPP (TPS)
- Find Your Next Game
- PC
- PS4
- XONE
- PS5
- XSX
Komentarze czytelników
|13| Generał

...zdążyliśmy przywyknąć do różnych błędów w premierowych wydaniach...
Obecnie to się nazywa standard, z moich obserwacji tytuł dopiero po roku od premiery jest połatany i naprawiony do tego stopnia, że da się spokojnie grać - czasami warto trochę poczekać by nie okazało się że wielogodzinna zabawa pójdzie na marne przez jeden głupi błąd systemu gry.
devilbila Centurion
Dobrze, że coś się dzieje. Ostatni patch naprawił problemy z połączeniem i lagami ( przynajmniej u mnie). Oby skupili się na dodaniu, jeśli to oczywiście możliwe czatu i czatu głosowego w grze. Wiadomo, ze znajomymi to używa się discorda czy team speaka, ale brak komunikacji z randomowymi graczami przeszkadza.
No i mam nadzieję, że zabiorą się za jakiś dodatkową zawartość. Co prawda ekspedycje stanęły na t12 ale chwila moment i uda się skończyc do 15.
luk4szz Pretorianin
ktoś zwrócił uwagę na to że gracze już odchodzą od tej gry?:)
Saszkaa Legionista
Szkoda ze dalej nie dostalem zawartosci pre orderu. Xddd uokik sie powinien tym syfem zajac. Cyberpunk byl bardzoej grywalny na premiere niz to