Outlast zadebiutuje na PC pod koniec lata, edycja na PS4 wyjdzie w 2014 roku
Twórcy horroru Outlast potwierdzili, że posiadacze pecetów zagrają w niego pod koniec tego lata. Edycja na PlayStation 4 trafi do sprzedaży na początku 2014 roku. Outlast powstaje w studiu Red Barrels, założonym przez byłych autorów takich gier jak Assassin’s Creed, czy Uncharted.
Szymon Liebert
- Premiera wersji pecetowej nastąpi pod koniec tego lata
- Edycja na PlayStation 4 pojawi się na początku 2014 roku
- Grę tworzy studio Red Barrels, założone przez byłych pracowników Ubisoftu, czy Naughty Dog
Studio Red Barrels potwierdziło, że pecetowa wersja horroru Outlast wyjdzie pod koniec tego lata. Szykowana przez producenta edycja na PlayStation 4 pojawi się za to na początku 2014 roku. Jak widać, posiadacze komputerów są uprzywilejowani i będą mogli szybciej zajrzeć do zakładu dla obłąkanych, opanowanego przez potwory. Sugestywność przerażających scen i widowiskowość rozgrywki ma zapewnić wykorzystanie silnika Unreal Engine 3.
W Outlast wcielimy się w niezależnego dziennikarza Milesa Upshura badającego sprawę pewnego tajemniczego ośrodka. Upshur szybko odkryje, że miejsce zostało opanowane przez przerażające potwory. Skąd wzięły się bestie? Bez wątpienia mają one związek z eksperymentami oraz rytuałami religijnymi przeprowadzanymi w placówce. Opowieść nie jest więc szczególnie oryginalna od strony fabularnej, ale daje niezłe podłoże do straszenia graczy.
Trzeba przyznać, że Outlast, tworzony przez byłych pracowników z takich studiów, jak Ubisoft lub Naughty Dog, będzie miał sporą konkurencję w gatunku horrorów. W tym roku ma pojawić się Amnesia: A Machine for Pigs, czyli kooperacja studia Frictional Games oraz thechineseroom – premiera gry nastąpi latem na PC. Na komputery i PlayStation 4 zmierza także Daylight, projekt korzystający z Unreal Engine 4. Tytuł studia Zombie wyjdzie w pierwszym kwartale 2014 roku.
Outlast będzie pierwszoosobowym horrorem, w którym wybierzemy się do placówki medycznej opuszczonej przez ludzi. Autorzy ze studia Red Barrels zbudują poczucie grozy przy pomocy tradycyjnych środków, w tym wszechobecnej ciemności. Ciekawostką jest to, że bohater będzie musiał korzystać z kamery wideo oferującej podgląd w mroku. Premiera Outlast nastąpi latem 2013 roku na PC i na początku 2014 roku na PlayStation 4.

GRYOnline
Gracze
Steam
- survival horror
- daty premier / opóźnienia (gry)
- Red Barrels
- PC
- PS4
Komentarze czytelników
Koktajl Mrozacy Mozg Legend

A do szczescia potrzebne sa ci pleci, tyle, rece, nogi i tyl glowy postaci? Nie lepiej "przezywac" bedac w jego skorze niz patrzec sie z chmurkowej kamery jak on sobie chodzi?
Sebo1020 Senator

Ciekawy horror
PS: Gra będzie śmigać na UE4! a nie na UE3,
s.o.c.o.m Centurion
Koktajl Mrozacy Mozg- naprawde potrafisz sie utożsamic z postacia chodząc kamera bez nóżek? ja nie potrafie, jak Deux ex którego w miare polubiłem bo postac pokazywała sie w chwili przyczepienia do sciany tak klasyczny FPS odpada...po prostu wychowałem sie na takich grach jak Splinter cell, Syphon Filter,SOCOM i wiele innych gdzie subiektywnie imersja powieksza sie stukrotnie kiedy widze ze moja postac sie męczy, krwawi, ma strój,zbroje,swietny system walki(czego nie mozna powiedziec o topornym machaniu mieczykiem w pierwszej osobie) Czy widzisz sens wydania tytułu Rambo w pierwszej osobie? (a miał byc , lub dalej jest w produkcji) niczym by sie nie róznił od COD, lub Batmana...Ja wiem ze to jest kwestia gustu i nie kazdy lubi TTP ale ja uwielbiam. Moze z biegem czasu wprowadzą cos nowego do tej "pierwszej osoby" (zakłądanie maski w Metro, i pająki na twarzy...moze to poczatek) ale jak narazie , to mnie ten widok nie przekonuje, jest moim skromnym zdaniem pójsciem na łatwizne dla producentów gier po bo co tworzyc postac jak mozna zrobic rączki i tak przez lata nic sie nie zmienia. Kolejny FPS sie wylewa i wygląda tak samo.
cRaven Generał

Ja potrafię :) Wychowałem się na W3d, DN3D i DooM:) Krwawiąca twarz Blaskovitcha mi wystarczała by czuć ból i zmęczenie bohatera. Pełna imersja;) Może to dlatego że czytałem(am) dużo książek. Wzbogaca to ponoć wyobraźnię.
Koktajl Mrozacy Mozg Legend

Tak potrafie :) wtedy widze co widzi bohater a nie jego plecy czy inne rzeczy, ale granie z takiej kamery TPP umozliwia legalne czitowanie bo w Deus Ex przyklejasz sie do sciany i widzisz co jest za nia choc twoj bohater patrzy sie gdzies indziej, normalnie trzeba by sie wychylic by zobaczyc co jest za murkiem a tak kamera za ciebie to robi. Teraz pomysl, Tomb Raider zawsze byl ukazany za plecow a gdyby tak zmienic kamere i gra odrazu zmienia sie ze to ty jestes poszukiwaczem skarbow, skakanie to juz bylby element jak Mirror Edge, wspinaczka, bieganie, szukanie przejscia co widac tu na krotkim filmiku https://www.youtube.com/watch?v=b2LyZ5bNSHs Batman AA/AC tez by fajnie wygladal gdybysmy grali z jego perspektywy, kamere tpp mozna by ja zostawic gdy walczymy z wieksza iloscia wroga bo przez ten model bicia przeciwnikow dziwnie to by wygladalo z fpp, ale sekwencje gdy straszymy przecinikow hustajac sie na gargulcach z fpp mozna by zostawic :)