Otwarta beta Tom Clancy's The Division od dziś na PS4 i PC

Od wczoraj posiadacze konsoli Xbox One bawią się w Tom Clancy's The Division w ramach otwartej bety. Dziś produkcja zostanie udostępniona także użytkownikom PlayStation 4 i PC-tów.

Kamil Zwijacz

Wczoraj na konsoli Xbox One rozpoczęły się otwarte beta testy Tom Clancy's The Division. Natomiast dziś tytuł stanie otworem przed wszystkimi zainteresowanymi, gdyż o godzinie 13:00 czasu polskiego produkcja zostanie udostępniona również posiadaczom PlayStation 4 i komputerów osobistych. Pamiętajcie, że pliki gry możecie pobrać wcześniej, więc jeżeli jeszcze tego nie zrobiliście, to czym prędzej uruchomcie Uplay i PlayStation 4, by ściągnąć niezbędne dane (tytuł waży ponad 20 GB, więc jest co zasysać). Beta potrwa do najbliższego poniedziałku i będzie ostatnią okazją do przetestowania produkcji przed jej oficjalną premierą, która odbędzie się na wszystkich trzech platformach sprzętowych 8 marca bieżącego roku.

Akcja Tom Clancy's The Division rozgrywa się w Nowym Jorku. - Otwarta beta Tom Clancy's The Division od dziś na PS4 i PC - wiadomość - 2016-02-19
Akcja Tom Clancy's The Division rozgrywa się w Nowym Jorku.
Tom Clancy's The Division w skrócie:
  • Trzecioosobowa gra akcji z elementami RPG
  • Ukaże się 8 marca na konsolach Xbox One, PlayStation 4 i komputerach osobistych
  • Od wczoraj na Xboksie One trwa otwarta beta, która dziś zostanie udostępniona użytkownikom pozostałych dwóch platform sprzętowych

Przypominamy, że w Tom Clancy's The Division gracze wcielają się w agentów tytułowej organizacji, którzy muszą zaprowadzić porządek na terenie Nowego Jorku. Miasto padło bowiem ofiarą ataku terrorystycznego, w wyniku którego rozpętała się w nim pandemia. Podczas przygody będziemy musieli zmierzyć się nie tylko z terrorystami, ale także z szeregiem innych problemów wywołanych działaniem wirusa.

W otwartej becie twórcy udostępnili misję Subway Morgue. Dodatkowo deweloperzy ze studia Massive Entertainment wprowadzili trochę nowinek względem niedawnych zamkniętych testów – ulepszono chociażby system wykrywania oszustw i niektóre kwestie techniczne. Ponadto wszyscy gracze biorący udział w zabawie mogą liczyć na specjalny, tajemniczy prezent, który zostanie odblokowany w pełnej wersji Tom Clancy's The Division.

Tom Clancy's The Division

Tom Clancy's The Division

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 8 marca 2016

Informacje o Grze
7.3

GRYOnline

7.3

Gracze

7.2

Steam

7.9

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

1

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2016-02-20
10:15

Dalerium Pretorianin

a co ty myślałeś po PVP ?? ze każdy będzie friendly dla każdego i różowe kucyki ?? matko jedyna ,oczekiwania niektórych graczy to poziom gimbazy
Pozatym w pełnej wersji nie będzie czekania przy wejściach bo DZ będzie 4x większa

Komentarz: Dalerium
2016-02-20
10:38

czekoladowyjoe Konsul

czekoladowyjoe
😊

Gram n PC. Wczoraj do 18 wbiłem 8 lvl poszedłem (z matchmakingu) do DZ. Miałem szczęście i trafiłem na fajną grupę, na tyle ok, że z mniejszymi lub większymi zmianami personalnymi biegaliśmy razem do 23. Szczerze - komunikacja się przydaje, wbudowany system komunikacji działał świetnie, fajne jest to że działa na zasadzie "local" a nie "group". Bywało, że biegaliśmy w dwie pełne grupy. Na prawdę - jak trafi się na fajną ekipę jest frajda. I nie zawsze jest "każdy na każdego", u nas Rogue pojawiali się dość często, ale nie na tyle żeby stało się to problemem. Zresztą, sami też polowaliśmy parę razy. Słowem - póki co, jest dość ok, zobaczymy jak będzie po starcie.

Komentarz: czekoladowyjoe
2016-02-20
17:05

paul181818 Generał

paul181818

zainstalowalem i jak właczam to bialy ekran , kilka razy wlaczylo to przed menu , trzeba klucz do tej gry czy co?

Komentarz: paul181818
2016-02-21
10:22

Marder Senator

Marder

Zaktualizuj sterowniki do karty.

Komentarz: Marder
2016-02-21
14:27

Azakiel Legionista

Pograłem jakieś 6 godzin i uczucia mam mocno mieszane ale po kolei:

GRAFIKA ZDECYDOWANIE NA PLUS: grafika jak na otwarty świat jest wyśmienita, oczywiscie duzo zalezy od pory dnia i oswietlenia oraz pogody ale na razie nie ma ładniejszej gry z otwartym swiatem, silnik obsłyguje duzą ilosc geometrii przez co na mapie jest bardzo duzo zróznicowanych obiektów. Silnik nie ma problemów z volumetrycznym oświetleniem i fajnie jest że swiatło otoczenia często wpływa na efekty (para, dym itp). Liczone odbicia w wodzie też robią swoje.

INTERAKTYWNOŚĆ ŚWIATA BARDZO NA MINUS: engine jest bardzo ograniczony jesli chodzi o interaktywnośc otoczenia, podczas gry miałem przypadek że wszedłem pomiędzy lekkie ogrodowe plastikowe krzesełko a scianę i juz nie wyszedłem, nie mogłem krzesełka przesunąć ani rozwalić, było niezniszczalne i nieprzesuwalne, musiałem wyjść z gry bo utknąłem na dobre. W grze bardzo niewiele obiektów jest interaktywnych i poruszanie sie w terenie jest mocno ograniczone (mozna tylko w wybranych miejscach), czyli raz mogę wejść na dany murek a innym razem na taki sam murek juz nie mogę wejść...to bardzo zaburza immersję gry i nie ma sie co łudzić tego raczej nie poprawią (zapomnijcie o akcjach rodem z DYING LIGHT ..pod tym względem ta gra wygląda jak produkcje zrobione 8-10 lat temu.

AI PRZECIWNIKÓW TO JAKAŚ KPINA: generalnie można podzielić AI (czyli sztuczną inteligencję) przeciwników na dwa rodzaje: AI które działa w normalnej strefie i AI które działa w Dark Zonie

- w normalnej strefie przeciwnicy biegną radośnie po najkrótszej linii w twoją stronę (no chyba że są związani walką z jakimis osobami/npcami)
- w Dark Zonie przeciwnicy generalnie chowają się za murkiem i strzelają z jednego punktu (z wyjątkiem tych którzy walczą wręcz)

zapomnijcie więc o porządnym gameplayu z flankowaniem i przemieszczaniem takim jak np w serii Uncharted, tutaj przeciwnicy to debile, zdarza się czasami że dostają zwiechy i nie robią nic (wtedy wystarczy do nich spokojnie strzelać z pewnej odleglosci).

STRZELANIE Z BRONI: trochę plusów i troche minusów ale ogólnie zle nie jest, podoba mi sie ze bronie potrafią mieć specjalne atuty (np gdy hp przeciwnika spadnie do 30% to pistolet zadaje większe obrażenia itp), czuć też różnicę w strzelaniu z broni lekkiej (pistolety maszynowe) i ciężkiej (karabiny) ...wyczuwalna jest różnica w parametrach (accuracy itp), nie podoba mi sie to że kamera czasami ustawia sie tak że postać zasłania to co powinno być widoczne (czyli np przeciwników), poruszanie pomiędzy osłonami mogłoby być bardziej dopracowane i dawać więcej możliwosci.

Ogólnie grę oceniam jak bardzo wczesną alphę, zróżnicowanie przeciwników (sztuk dwie, czasami trzy) i ich głupie zachowanie nie daje radosci z grania na dłuższą metę, sam grind przez jakis czas będzie dawał jakąś tam frajde ale potem szybko zacznie nudzić, gameplay jest po prostu strasznie prosty i ubogi. W Darkzonie nie ma prawie nic do roboty , w normalnej strefie są przynajmniej jakies misje (nic specjalnego ale zawsze), jest wiele miejsc gdzie brakuje jakiejs aktywnosci (np kanały), odnosze wrażenie że twórcy nie wiedzą do konca co z tą grą zrobić i jak ją rozwijąć bo na mój gust to gra jest na razie w bardzo wczesnym stadium i twórcy potrzebują wiele czasu na dopracowanie całosci.

Ogólnie 6/10 za grafikę 9/10 (odjąłem punkcik za brak interaktywnosci swiata,czyli chodzisz po dekoracjach "przyspawanych" do podłogi)

Komentarz: Azakiel

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl