Wczoraj na Xboksie One ruszyła zamknięta beta Tom Clancy’s The Division, a już za kilka godzin do testów dołączą pecetowcy i użytkownicy konsoli PlayStation 4. Ponadto firma Ubisoft przedstawiła plany rozwoju gry, obejmujące zwłaszcza trzy duże DLC w ramach przepustki sezonowej.
Wczoraj na Xboksie One ruszyły zamknięte beta testy Tom Clancy’s The Division, czyli strzelanki autorstwa znanego z World of Conflict oraz cyklu Ground Control szwedzkiego studia Massive. Dzisiaj po południu wreszcie będą mogli do nich dołączyć także posiadacze pecetów oraz konsoli PlayStation 4. Start ich wersji planowany jest na 13:00 i już od kilku dni można pobierać potrzebne do zabawy pliki. Zainteresowanym doradzamy pośpiech, gdyż beta potrwa tylko do końca miesiąca. Na razie nie wiemy, czy wydawca, czyli firma Ubisoft, ma w planach planach zorganizowanie przed premierą otwartych testów.
Przypomnijmy, że premiera Tom Clancy’s The Division zaplanowana została na 8 marca i gra ukaże się równocześnie na pecety, Xboksa One i PlayStation 4. Na wszystkich tych platformach sprzętowych otrzymamy lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami.
Ponadto firma Ubisoft ujawniła zawartość przepustki sezonowej i tym samym dowidzieliśmy się, jakich dodatków możemy się spodziewać. W planach są trzy duże płatne rozszerzenia i wszystkie mają zadebiutować w tym roku:
Poza trzema dodatkami posiadacze przepustki sezonowej otrzymają bonusowe kostiumy dla postaci i skórki na uzbrojenie oraz możliwość skorzystania w walce z obrzyna. Szykowane są dla nich również specjalne eventy i nagrody.
Ponadto twórcy mają w planach regularne wypuszczanie mniejszych darmowych aktualizacji. Wśród nich znajdą się patche wprowadzające nowe tryby rozgrywki. Jeden z nich ma przetestować umiejętności współpracy pomiędzy członkami drużyny, a sukcesy nagradzane będą unikalnymi prezentami i bonusami.
Więcej:Dragon Ball Z i Minecraft doczekały się najbardziej niespodziewanego crossovera od lat
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
0

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.