Ostatnia nadzieja fanów serii Electronic Arts, którzy dotąd się łudzili, legła w gruzach. Nowy skate będzie wymagał bycia zawsze online

Twórcy gry skate. powracają z nowymi szczegółami. Deweloperzy z Full Circle potwierdzili, że produkcja wymagać będzie stałego połączenia z Internetem oraz że zadebiutuje we wczesnym dostępie w 2025 roku.

Michał Harat

Ostatnia nadzieja fanów serii Electronic Arts, którzy dotąd się łudzili, legła w gruzach. Nowy skate będzie wymagał bycia zawsze online, źródło grafiki: Full Circle..
Ostatnia nadzieja fanów serii Electronic Arts, którzy dotąd się łudzili, legła w gruzach. Nowy skate będzie wymagał bycia zawsze online Źródło: Full Circle..

Studio Full Circle przypomniało fanom o grze skate. (wcześniej znanej jako Skate 4) i w nowej serii wpisów deweloperskich o nazwie „The Grind” ujawniło szczegóły dotyczące jej premiery oraz modelu rozgrywki. Najważniejszą informacją dla graczy może być to, że tytuł ten nie będzie grywalny w trybie offline – stałe połączenie z Internetem ma być wymagane niezależnie, czy zechcemy bawić się samotnie, czy z innymi.

W ramach przypomnienia – skate. to czwarta odsłona serii symulatorów jazdy na deskorolce od Electronic Arts, tworzona jako produkcja free-to-play przez studio Full Circle. Marka Skate zadebiutowała w 2007 roku, a nowa część została oficjalnie zapowiedziana w czerwcu 2020 roku. Za sterami projektu stoi Daniel McCulloch – były menedżer Xbox Live i wieloletni pracownik Microsoftu.

Jak tłumaczą twórcy, decyzja o konieczności stałego połączenia z Internetem wynika z założeń projektowychskate. ma być stale rozwijającym się, żywym światem, z dynamicznymi wydarzeniami, zmianami w otoczeniu i aktywnościami społecznościowymi. Dlatego we wspomnianym wpisie – The Grind: Vol. 1 – w sekcji Q&A, deweloperzy następująco odpowiedzieli na pytanie, czy gra będzie zawierała tryb offline:

Prosta odpowiedź – nie. Gra i miasto zostały zaprojektowane jako żyjący, tętniący życiem, masowo wieloosobowy sandbox deskorolkowy, który jest zawsze online i ciągle się rozwija. […] Aby zrealizować naszą wizję deskorolkowego świata, gra zawsze będzie wymagać połączenia. Prawdopodobnie nie jest to dużym zaskoczeniem, jeśli uczestniczyliście w naszych testach.

W tym samym materiale potwierdzono także, że premiera skate. we wczesnym dostępie nadal planowana jest na 2025 rok. Produkcja ma być rozwijana w ścisłej współpracy ze społecznością graczy. Jej debiut będzie traktowany jako początek długofalowego procesu, w ramach którego do gry będą dodawane nowe funkcje, usprawnienia oraz zawartość.

Deweloperzy ogłosili również, że skate. otrzyma funkcję cross-play, a gracze, którzy w trakcie playtestów wydali realne pieniądze na walutę w grze, otrzymają ją z powrotem przy starcie wczesnego dostępu.

skate.

skate.

PC PlayStation Xbox
wczesny dostęp

Data wydania: 16 września 2025 Wczesny dostęp

Informacje o Grze
7.6

Gracze

6.9

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Michał Harat

Autor: Michał Harat

Ukończył filologię polską ze specjalnością dziennikarską na UG. W grach zakochał się w wieku 4 lat, kiedy starszy kuzyn włączył mu zakurzonego Pegasusa. Pierwszy tytuł – Wolfensteina 3D – przeszedł w piwnicy swojego kumpla z zerówki (jego ojciec trzymał tam przestarzałego peceta). Dziś gra już niemal wyłącznie na konsolach, głównie na Switchu i PlayStation, ale ma też sporo retrosprzętu, na którym nadrabia to, co go ominęło za dzieciaka. O każdej produkcji soulsborne mówi, że „to dobra gra, być może najlepsza”. W wolnym czasie czyta książki, które nikogo nie interesują i chodzi na siłownię. Jest fanem mangi Berserk i filmów od wytwórni A24.

„Polski Skyrim” wreszcie ma datę premiery, i to bliską. Tainted Grail: The Fall of Avalon 1.0 dostanie funkcję, której pragnęli gracze, ale twórcy radzą, by z niej nie korzystać

Następny
„Polski Skyrim” wreszcie ma datę premiery, i to bliską. Tainted Grail: The Fall of Avalon 1.0 dostanie funkcję, której pragnęli gracze, ale twórcy radzą, by z niej nie korzystać

Taktyczna strzelanka z otwartym światem otrzyma jeszcze więcej realizmu i immersji. Ponad 60 nowych lokacji i masa zmian wyniosą eksplorację w GZW na inny poziom

Poprzedni
Taktyczna strzelanka z otwartym światem otrzyma jeszcze więcej realizmu i immersji. Ponad 60 nowych lokacji i masa zmian wyniosą eksplorację w GZW na inny poziom

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl