Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 maja 2023, 09:59

autor: Adrian Werner

Nowe Dragon Age i SKATE każą na siebie czekać, EA ujawnia kalendarz premier

Firma Electronic Arts zasugerowała, że nieprędko zagramy w Dragon Age: Dreadwolf oraz Skate 4. Fani obu serii muszą uzbroić się w cierpliwość.

Źródło fot. Electronic Arts
i

Firma Electronic Arts opublikowała sprawozdanie finansowe za miniony kwartał. W dokumencie znalazły się ciekawe informacje dotyczące nadchodzących produkcji wydawcy.

  1. Na Dragon Age: Dreadwolf oraz Skate 4 najpewniej poczekamy co najmniej do połowy przyszłego roku. Wydawca nie ma bowiem w planie ich wypuszczenia w obecnym roku rozliczeniowym, który dobiegnie końca 31 marca 2024 r.
  2. Przed 1 kwietnia 2024 roku ukazać się mają za to dwa niezapowiedziane jeszcze projekty. Jednym z nich jest gra wyścigowa, a drugą nowa produkcja EA Sports.
  3. Według mającego dobrą renomę insidera Toma Hendersona tą sportową grą jest najpewniej nowa odsłona cyklu EA Sports UFC. Po jej ukończeniu wydawca ma rozpocząć produkcję kolejnej części mocno zapomnianej już serii bokserskiej Fight Night.
  4. Z kolei gra wyścigowa to najpewniej nowe WRC.

Pozostałe plany wydawnicze firmy prezentują się następująco:

Okres:

Gry:

2. kwartał 2023 roku

The Lord of the Rings: Heroes of Middle-earth (dokładna data premiery nieznana)

Super Mega Baseball 4 (2.06.2023)

F1 23 (16.06.2023)

3. kwartał 2023 roku

Immortals of Aveum (20.07.2023)

Madden 24(dokładna data premiery nieznana)

EA Sports FC (dokładna data premiery nieznana)

4. kwartał 2023 roku

NHL 24 (dokładna data premiery nieznana)

Wyniki finansowe EA

Na samym końcu warto omówić same wyniki finansowe Electronic Arts.

  1. Przychody za pierwszy kwartał tego roku wyniosły 1,9 mld dolarów i były o 11% wyższe niż w pierwszych trzech miesiącach 2022 roku. Z kolei zysk zamknął się w kwocie 617 mln dolarów.
  2. Za cały miniony rok rozliczeniowy przychody wyniosły 7,4 mld dolarów, a zysk - 1,5 mld dolarów.
  3. 16. sezon Apex Legends okazał się sporym sukcesem przyciągając o 20% więcej graczy niż piętnasty.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej