Firma Electronic Arts zmieniła sposób zarządzania wieloma swoimi zespołami. Deweloperzy zyskali więcej autonomii, także pod względem tego, jakich projektów się podejmują.
Źródło obrazka: Electronic Arts.
W serwisie Gamesindustry.biz opublikowano ciekawy wywiad z Samanthą Ryan, czyli menadżerką kilku grup deweloperskich w firmie Electronic Arts. Z rozmowy wyłania się obraz pozytywnych zmian, jakie wydawca wprowadził w kwestii relacji ze swoimi studiami.
Warto podkreślić, że Samantha Ryan mówi o studiach, których sama jest menedżerką, czyli BioWare, Full Circle, Maxis oraz Motive. Są to zespoły, które nie odpowiadają za gry sportowe i wyścigowe, jak również za serię Battlefield. Grupy, które pracują nad takimi projektami raczej nie mogą liczyć na taką samą swobodę, przynajmniej w kwestii wyboru tego, jakich projektów się podejmą.
Pierwsze efekty zmienionego podejścia, w postaci Star Wars: Squadrons, okazały się całkiem udane, więc sporo obiecujemy sobie po kolejnych grach opracowywanych w takim trybie. Na jedną z nich nie będziemy musieli długo czekać – Dead Space ukaże się 27 stycznia 2023 roku. W przypadku skate. na razie nie ogłoszono daty premiery.
GRYOnline
Gracze
Steam
17

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.