Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 listopada 2014, 12:49

autor: Adrian Werner

Ori and the Blind Forest dopiero w przyszłym roku

Firma Moon Studios poinformowała, że platformówka Ori and the Blind Forest zaliczy poślizg i ukaże się dopiero w przyszłym roku.

Mamy złe wieści dla osób wyczekujących premiery platformówki Ori and the Blind Forest. Autorzy, czyli ludzie z zespołu Moon Studios, właśnie poinformowali, że gra nie ukaże się w tym roku. Zamiast tego jej premiera została przesunięta na początek 2015 r. Początkowo planowano wydanie projektu w okresie świątecznym, ale ostatecznie podjęto decyzję o opóźnieniu debiutu rynkowego po to, aby dać twórcom więcej czasu na odpowiednie dopracowanie tej produkcji.

Przesunięcie premiery zapewne okaże się dobrym pomysłem. Poza lepszą jakością gry korzystne dla autorów okaże się także uniknięcie bezpośredniego starcia z największymi tytułami roku. Ori and the Blind Forest znajduje się zresztą w produkcji od czterech lat, więc kilka miesięcy dalszych prac to mała cena za zwiększenie szans na powodzenie tego projektu.

Przypomnijmy, że Ori and the Blind Forest powstaje z myślą o konsoli Xbox One i pecetach. Gra została ujawniona na tegorocznych targach gamescom, gdzie wzbudziła duże zainteresowanie. Będzie to dwuwymiarowa platformówka wzbogacona elementami RPG. Wcielimy się w młodego i niedoświadczonego ducha natury, który będzie eksplorował tajemniczy las, próbując poznać prawdę o tym miejscu i samym sobie. Struktura poziomów będzie do pewnego stopnia otwarta i duży nacisk położony zostanie na aspekt eksploracyjny. Wiele rejonów okaże się początkowo niedostępna i wrócimy do nich dopiero po nauczeniu się dodatkowych umiejętności.

  1. Ori and the Blind Forest – oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej