Firma Ghostlight ogłosiła zamiar wydania pecetowej zręcznościówki OMG HD Zombies!. Zajmiemy się w niej eliminowaniem hord zombiaków, poprzez wywoływanie wybuchowych reakcji łańcuchowych.
Firma Ghostlight i studio Laughing Jackal zapowiedziały, że pracują nad pecetową wersją gry OMG-Z, wydanej w 2011 roku na konsole PlayStation 3 i PlayStation Portable. Wersja komputerowa otrzymała tytuł OMG HD Zombies! i w porównaniu z pierwowzorem sprzed trzech lat zaoferuje masę nowych elementów, w tym dziewiętnaście świeżych poziomów, trzy dodatkowe typy przeciwników, niedostępne wcześniej ulepszenia ekwipunku oraz mocno odświeżoną oprawę graficzną, w której wszystkie elementy dwuwymiarowe zostały narysowane od nowa. Warto dodać, że OMG HD Zombies! zadebiutowało już kilka miesięcytemu na PlayStation Vita i ta edycja oferuje dokładnie te same ulepszenia, które pojawią się w wydaniu gry na PC, choć gracze komputerowi dostaną także możliwość zabawy w wyższej rozdzielczości. Data premiery edycji pecetowej podana zostanie po zakończeniu trwających obecnie beta testów.
Akcja OMG HD Zombies! osadzona jest w niedalekiej przyszłości, w czasach, gdy cywilizacja ludzka stanęła na krawędzi zagłady z powodu wybuchu epidemii wywołanej przez wirusa, który przeobraża zainfekowanych w zombie. Sytuacja ocalałych nie jest jednak beznadziejna, gdyż każdy zaatakowany żywy trup eksploduje, niezależnie od tego czy trafiony zostaje kulą, czy też obrywa kawałkiem ciała innego zombiaka. My wcielimy się w snajpera, który wykorzystuję ten fakt to oczyszczania ulic miast z gnijących przeciwników.

Zabawa w OMG HD Zombies! polegać ma głównie na wywoływaniu reakcji łańcuchowych. Każdy zaatakowany zombiak błyskawicznie wybuchnie, rozrzucając swoje flaki w promieniu kilku metrów, a każdy żywy trup, który wejdzie w kontakt z tymi kawałkami ciała także eksploduje. Amunicji zawsze będzie bardzo mało, więc konieczne okaże się takie planowanie ataków, aby pojedyncza kula mogła wyeliminować jak najwięcej nieprzyjaciół.
W OMG HD Zombies! znajdziemy sto poziomów połączonych rozbudowanym wątkiem fabularnym, który opowiadany będzie za pomocą paneli komiksowych. Gra nie zaoferuje trybu multiplayer, ale możliwe ma być konkurowanie z innymi graczami na punkty za pośrednictwem sieciowych rankingów.
Gracze

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.