Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 maja 2012, 12:55

autor: Marcin Skierski

O możliwościach graficznych pecetowej wersji gry Crysis 3

Redaktorzy serwisu Spong przeprowadzili wywiad z Rasmusem Højengaardem, starszym dyrektorem kreatywnym studia Crytek. Rozmówca zapewnił, że zapowiedź konsolowych edycji gry Crysis 3 nie wpłynie negatywnie na oprawę graficzną pecetowej wersji.

Rasmus Hojengaard ze studia Crytek udzielił wywiadu serwisowi Spong, w którym wypowiedział się m.in. na temat pecetowej wersji gry Crysis 3. Rozmówca zapewnia, że posiadacze komputerów osobistych nie zostaną pokrzywdzeni z powodu prowadzenia równoczesnych prac nad edycjami konsolowymi.

Hojengaard wraz z całym zespołem Crytek zdaje sobie sprawę, że pecetowcy chcieliby jak najbardziej dopieszczonej wersji nadchodzącej strzelaniny. Pojawia się bowiem obawa, że oprawa graficzna na tej platformie sprzętowej zostanie celowo pogorszona, aby nie przewyższała zbyt mocno wizualiów osiąganych na PlayStation 3 oraz Xboksie 360. Rozmówca twierdzi jednak, że nie mamy się czego obawiać.

O możliwościach graficznych pecetowej wersji gry Crysis 3 - ilustracja #1

„Zdecydowanie usprawniamy tę grę z wizualnego punktu widzenia i z całą pewnością pojawią się efekty, które będzie można otrzymać jedynie na super wypasionym pececie. Jednocześnie chcemy zapewnić, że nawet jeśli nie posiadasz takiego komputera, produkcja wciąż będzie wyglądać zdumiewająco. Poza tym pragniemy się upewnić, że doświadczenie płynące z zabawy nie będzie się różnić na różnych platformach sprzętowych” – powiedział Rasmus Hojengaard, starszy dyrektor kreatywny studia Crytek.

Powyższa wypowiedź z pewnością nie uspokoi całkowicie posiadacze pecetów. Brakuje na razie dokładnych informacji na temat efektów dostępnych wyłącznie na mocnych komputerach osobistych. Pewne jest tylko, że od początku otrzymamy wsparcie dla bibliotek DirectX 11, z czym były spore problemy w przypadku Crysis 2.

Crysis 3 to kolejna odsłona serii futurystycznych strzelanin, w których wcielamy się w bohatera przywdziewającego zaawansowany technologicznie kombinezon. Gra ukaże się w 2013 roku na PC, PlayStation 3 oraz Xboksie 360. W naszym kraju zostanie wydana przez firmę Electronic Arts Polska.