Nowy zwiastun moda Fallout 4: Capital Wasteland
Do sieci trafił nowy zwiastun modyfikacji Fallout 4: Capital Wasteland, odtwarzającej całą zawartość Fallouta 3 na silniku czwartej gry z postapokaliptycznej serii firmy Bethesda Softworks. Materiał skupia się na pokazaniu walki z mniej przyjaznymi mieszkańcami radioaktywnych pustkowi.

Od stycznia wiemy, że prace nad modem Fallout 4: Capital Wasteland ponownie ruszyły po prawie rocznej przerwie. Niestety, nie przełożyło się to na regularne informacje od twórców projektu z grupy Road to Liberty. Dziś jednak otrzymaliśmy krótki zwiastun prezentujący fragmenty rozgrywki, udostępniony przez jednego z moderów w serwisie YouTube. Materiał pełen walki z mutantami możecie obejrzeć poniżej.
Fallout 4: Capital Wasteland to kolejny ambitny projekt społeczności moderów skupionych wokół gier firmy Bethesda Softworks. Zespół Road to Liberty postawił sobie za cel odtworzenie całości Fallouta 3 na silniku czwartej odsłony postapokaliptycznej serii. Problemem okazała się kwestia udźwiękowienia – wiele plików nie należało do Bethesdy, która tym samym nie mogła umożliwić wykorzystania ich przez twórców modyfikacji. Przyszłość moda stanęła więc pod znakiem zapytania – dalsze prace wymagałyby zastąpienia wielu ikonicznych kwestii dialogowych, co dla niektórych może być nieakceptowalne. Najwyraźniej jednak zespół pogodził się z tym i zamierza dokończyć swój projekt. Nie wiemy jeszcze, kiedy doczekamy się premiery Fallout 4: Capital Wasteland, ale raczej nie nastąpi to prędko. Najnowszy zwiastun pokazuje rozgrywkę z wersji pre-alfa, tak więc nie ma co liczyć na rychły debiut.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
Persecuted Legend

@topyrz @Salzmore
No właśnie! Ma to nawet jakiś sens, gdy assety (modele, tekstury i animacje) ze starej gry, wrzuci się na nowy silnik, bo wtedy nawet lepsze oświetlenie czy efekty post-procesowe potrafią zdziałać cuda (patrz Dead Space i Bioshock na silniku Unreal Engine 4 albo Stalker na CryEngine).
Tutaj natomiast mamy sytuację, gdy gra szkaradna, staje się trochę mniej szkaradna... Przeniesienie "jedynki" lub "dwójki" miałoby więcej sensu.
xan11pl Generał
o, kolejny mod przenoszący starą grę na nowy silnik, w między czasie wyjdzie nowy fallout, i ludzie zaczną przenosić na niego 4, i tak kręci się karuzela spier"""lenia, oblivion jak nie przeniesiony na silnik skyrima, tak nie przeniesiony, nie wspominając o przeniesieniu morrowinda na silnik obliwiona xD ciekawe czy ktoś przenosił daggerfalla na silnik morka xD śmiechu warte xD
claudespeed18 Legend

Tyle tych modów zapowiadanych jest stale, były F1 i F2 na silniku F3, jak i F4 też, FNV na F4 a do tego na FNV i F4 też po kilka zapowiedzianych. Ktoś grał w ten najnowszy do FNV w ogóle?
deTorquemada Generał

Jeżeli mają czas i chęci, niech robią. Kto wie, może to nawet grywalne będzie (pomimo tego, że specjalnie dobrze to nie wygląda - ale przy takich produkcjach, to akurat szczegół)
Metaverse Senator

Nie gralem w F3 wiec jak dla mnie dzwiek moga zrobic od nowa i chetnie zagram. Ciekawe czy pojawia sie do tego kolejne mody na podstawie tych z F4